نماینده مجلس:

محرومیت‌زدایی در شرق مازندران با همکاری دولت و مجلس

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، گفت: همکاری دولت سیزدهم و مجلس شورای اسلامی و ایجاد قرارگاه محرومیت زدایی در مجلس با هدف پیشرفت خدمات رسانی زیر ساختی در حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، آب شرب و کشاورزی، طرح‌های هادی روستایی، بهداشت و درمان گام‌های موثری برداشته شد.
تصویر محرومیت‌زدایی در شرق مازندران با همکاری دولت و مجلس

به گزارش سایت خبری پرسون، غلامرضا شریعتی امروز در شهرستان گلوگاه حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن را عهد و پیمان با شهدا دانست و گفت: پرچم برافراشته شده شهیدان انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال هرگز به زمین نیفتاد، بلکه دست به دست و نسل به نسل در اوج سرافرازی و قله افتخار برافراشته باقی خواهد ماند.

وی به خدمات و امکانات در دسترس بعد از انقلاب نسبت به دوران طاغوت اشاره کرد و افزود: در حوزه‌های پزشکی، تعداد بیمارستان و تخت‌های آن، راه و شهرسازی، برخورداری از آب شرب، گاز، برق، مخابرات و دیگر موارد شاهد افزایش و سهولت دسترسی به امکانات اساسی در جمهوری اسلامی هستیم و روز به روز خدمات رسانی به مردم بیشتر خواهد شد.

شریعتی با اشاره به اینکه نظام اسلامی در حال گذر از پیچ‌های خطرناکی است که دشمن در پیش روی آن قرار داده است، اظهار کرد: در راستای خنثی سازی نقشه‌های دشمن در نا امید کردن مردم از خدمات نظام، وعده حتمی این است که حوزه انتخابیه شرق مازندران تا پایان سال ۱۴۰۲ از آب آشامیدنی و کشاورزی با کیفیت حاصل از سد گلورد برخوردار شود.

نماینده شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در صدد اتصال راه ارتباطی جنوب به شمال کشور با ایجاد جاده‌ی گلوگاه - دامغان و مهیا کردن بستر مناسب اقتصادی برای مازندران در راستای این هدف هستیم.

این مسئول با بیان اینکه شرق مازندران به عنوان قطب صنعتی استان معرفی شد، گفت: با تدابیر در نظر گرفته شده و ورود سرمایه گذاران به زودی شاهد شکوفایی صنعت و ایجاد اشتغال برای جوانان خواهیم بود.

462237