جوکار:

پیش از انقلاب چیزی جز ظلم و ستم در کشور حاکم نبود ‌

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس ‌گفت: پیش از انقلاب چیزی جز ظلم و ستم در کشور مشاهده نمی‌کردیم اما از چهل و چهار سال پیش تاکنون و با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی توانستیم مسیرهای پیشرفت را طی کنیم.
تصویر پیش از انقلاب چیزی جز ظلم و ستم در کشور حاکم نبود ‌

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدصالح جوکار صبح امروز در آئین افتتاحیه ساختمان جدید کلانتری 11 شهرستان اشکذر با تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: با نگاهی به دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تفاوت‌ها در تمام زمینه‌ها را می‌توان متوجه شد.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس اضافه کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی چیزی جز ظلم و ستم در کشور مشاهده نمی‌کردیم اما از چهل و چهار سال پیش تاکنون و با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی توانستیم مسیرهای پیشرفت را طی کنیم.

وی ادامه داد: 44 سال جمهوری اسلامی تحریم‌های ظالمانه را تحمل کرد ولی در زمینه‌های نظامی، علمی، پزشکی، هوافضا و موارد مختلف دیگر شاهد پیشرفت‌های چشمگیر بودیم.

جوکار خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمنان انقلاب بوده و همین سبب شده تا به خیال خام خود با تحریم‌هایی که علیه ایران اسلامی وضع کرده بتوانند جلوی پیشرفت کشور ما بگیرند که در این زمین هم راه به جایی نبرده و نخواهند برد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی به ساخت جهادی ساختمان جدید کلانتری 11 شهرستان اشکذر اشاره کرد و گفت: اینکه در طول هشت ماه و با اقدامات جهادی شاهد ساخت و راه‌اندازی این ساختمان بوده‌ایم، بسیار ارزشمند است.

462017