فال حافظ روز چهارشنبه 19 بهمن 1401 / طالع امروزت را اینجا ببین

فال حافظ روز چهارشنبه 19 بهمن 1401را در این گزارش مشاهده کنید تا از طالع خود با خبر شوید.
تصویر فال حافظ روز چهارشنبه 19 بهمن 1401 / طالع امروزت را اینجا ببین

به گزارش سایت خبری پرسون، فال حافظ روز چهارشنبه 19 بهمن 1401 را در این گزارش مشاهده کنید تا از طالع خود با خبر شوید.فال حافظ روز چهارشنبه 19 بهمن 1401 را در این گزارش مشاهده کنید تا از طالع خود با خبر شوید.فال حافظ روز چهارشنبه 19 بهمن 1401 را در این گزارش مشاهده کنید تا از طالع خود با خبر شوید. فال حافظ به شکل روزانه برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروز خود را بدانید این مطلب را از دست ندهید.طبق اطلاعات، فال حافظ در میان انواع فال مانند فال روزانه، طالع بینی ها، فال شمع، فال تاروت کبیر، فال قهوه، فال نخود، فال ابجد و فال عشق بیشترین محبوبیت را دارد که به همین دلیل ما فال حافظ روز چهارشنبه 19 بهمن 1401 را برای شما آماده کرده ایم .برای آگاه شدن از اتفاقات جالب پیش رویتان در تاریخ روز چهارشنبه 19 بهمن 1401فال حافظ روزانه خود را بخوانید.

فال در لغت به معنای طالع، بخت و نیز پیشگویی و عاقبت بینی است. کلمه ای عربی است و در فارسی یعنی شگون، هم در معنای خوب و هم در معنای بد. فال گرفتن یعنی اطلاعات از ناشناخته ها؛ و در عربی به فال خوب زدن، «تفأل» و به فال بد زدن «طیره» می گویند.در فارسی، فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» گویند که از دو کلمه «مرغ» و «آوا» تشکیل شده است. ایرانیان با آواز و جهت حرکت پرندگان فال می زده اند؛ مثلاً با دیدن عقاب به عقوبت و هدهد به هدایت پی می برده اند.

فال حافظ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

امروز برای رسیدگی به وضعیت سلامتی جسمی و روانی خود کمی وقت بگذارید. شما این اواخر آنقدر درگیر کارهایتان بوده اید که نسبت به این مسائل بی توجهی کرده اید و به این موضوع هیچ توجهی نداشته اید که سلامت جسمانی و روانی کاملا به هم وابسته هستند و اگر ذهن خود را بیش از اندازه با مسائل و مشکلات کاری درگیر کنید سلامتی جسم و بدن خود را نیز به خطر انداخته اید. چیزهایی مانند اضافه وزن، اعتیاد به هر چیزی و افسردگی همگی نشان دهنده ی این هستند که شما در زندگی خود به تعادل بیشتری نیاز دارید. مطمئن باشید اگر خودتان را به بی خیالی بزنید هرگز نخواهید توانست از عواقب این مشکلات رهایی پیدا کنید.

فال حافظ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

امروز روز بسیار خوبی برای برنامه ریزی کردن خواهد بود، پس سر حوصله به کارهایی که می خواهید انجام دهید فکر کنید و ببینید چطور می توانید در این راه به موفقیت دست پیدا کنید. این کار باعث خواهد شد که احساس کنید کنترل امور زندگی تان در دست خودتان است و در نتیجه احساس آرامش کنید. اگر یک نقشه ی دقیق و حساب شده نداشته باشید رسیدن به اهدافتان می تواند حتی برایتان غیر ممکن شود. امروز از طرفی به شخصی که دوست دارید احساس نزدیکی می کنید و دلتان می خواهد که احساسات خود را با او در میان بگذارید، از طرف دیگر هم حرف هایتان با آنچه انجام می دهید در تناقض هستند؛ کمی زمان می برد تا اوضاع روبراه شود.

فال حافظ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

امروز روز خوبی برای فکر کردن به اهداف بلندپروازانه تان می تواند باشد. فکر کردن به این که واقعا از زندگی چه می خواهید و چه انتظاراتی دارید می تواند در تعیین اهداف و به واقعیت تبدیل کردن رویاهایتان نقشی اساسی داشته باشد. وقتی اهداف خود را مشخص کنید دست یابی به آنها نیز بسیار ساده تر خواهد شد، کافی است تصمیم خود را گرفته و اولین قدم را بردارید. بقیه ی کارها خود به خود روبراه خواهند شد. ترس، نگرانی و نداشتن اعتماد به نفس چیزهایی هستند که تنها نقش بازدارنده می توانند داشته باشند و تا زمانی که خود را از بند آنها رها نکرده اید نمی توانید انتظار داشته باشید که پیشرفت چندانی کنید.

فال حافظ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین تیر

امروز تصمیم گیری برای شما کمی سخت تر از همیشه شده است و نمی دانید چه انتخابی برای شما بهترین گزینه ی ممکن خواهد بود. شاید دیگران شما را به بدگمانی و وسواس محکوم کنند، اما خودتان می دانید که این احتیاطی که دارید به خرج می دهید شما را از پشیمانی های بعدی نجات خواهد داد. اگر شخصی یا موقعیتی باعث شده است که دچار شک و تردید شوید به احتمال زیاد شما هر چند ناخودآگاه، دلیل خوبی برای این تردید خود دارید. همه ی جوانب را به دقت در نظر بگیرید و هر چقدر که لازم می دانید احتیاط کنید، اما نه به حدی که موقعیت های خوبی که در اختیارتان قرار می گیرند را از دست بدهید.

فال حافظ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد

امروز شما احساس می کنید که باید از اهداف و انگیزه های خود دفاع کنید و این اصلا برایتان خوشایند نیست چون نمی توانید درک کنید که چرا باید چنین کاری را انجام دهید. سعی کنید رفتارها و واکنش های ناخوشایند دیگران را به خود نگیرید و در مورد هیچ چیزی بیش از اندازه ی لازم به کسی توضیح ندهید. در واقع اگر ضروری نیست اصلا هیچ چیز را به هیچ کس توضیح ندهید. شما مجبور نیستید تک تک حرکات و رفتارهای خود را برای دیگران توجیه کنید. سعی کنید کمی با خودتان تنها بمانید و با گوش کردن به صدای احساسات و افکارتان به خودتان انرژی ببخشید؛ شاید بتوانید برای این کار تنهایی به پیاده روی بروید و یا در کنج خلوت یک کافه دنج بنشینید.

فال حافظ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

آیا شخصی در زندگیتان وجود دارد که گاه و بیگاه ذهنتان را به خود مشغول می کند؟ اگر جوابتان مثبت است وقت آن فرا رسیده است که با این شخص صحبت کنید. خواه مشکلی بین شما وجود داشته باشد که باید حل شود، خواه احساس عاششقانه ای نسبت به این شخص داشته باشید که تا کنون از او مخفی نگه داشته اید، حالا دیگر وقت آن رسیده است که این موضوع مطرح شود. اگر نمی توانید به طور حضوری و مستقیم حرف هایتان رابا او در میان بگذارید با او تماس گرفته و یا برایش پیام بفرستید. حتی اگر به نتیجه ای که دلتان می خواهد دست پیدا نکنید هم حداقل خیالتان راحت خواهد شد که آنچه از دستتان برمی آمده است را انجام داده اید.

فال حافظ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

با این که معمولا خیلی اجتماعی تر و تندروتر هستید امروز برخلاف همیشه محافظه کار شده اید. این وضعیت شما ممکن است ناشی از شرایط کیهانی موجود باشد، اما اگر از آن به خوبی استفاده کنید نه تنها بد نیستند بلکه می توانند به نفعتان نیز باشند. این حالت باعث می شود در انتخاب اهداف خود و برنامه ریزی برای آنها جدیت بیشتری از خود نشان دهید. شما در حال حاضر نسبت به مسائل اجتماعی و فعالیت های انسان دوستانه علاقه و توجه زیادی پیدا کرده اید و احساس می کنید که باید به آنهایی که به اندازه خودتان در زندگی خوش شانس نبوده اند کمک کنید. اگر فکر می کنید در این زمینه کاری از دستتان بر می آید شک به دلتان راه ندهید.

فال حافظ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

امروز روی خودتان تمرکز کنید. شما فردی بسیار سخاوتمند و گاهی میزان این سخاوت و بخشندگی شما تا حدی زیاد می شود که به اشتباه می افتید و بیش از حد توان خود برای کمک کردن به دیگران و حل مشکلات آنها وقت و انرژی می گذارید. در نتیجه انرژی و تمرکز کافی برای رسیدگی به کارهای خودتان و مشکلاتی که به توجه شما نیاز دارند برایتان باقی نمی ماند. حداقل امروز وقتتان را به خودتان اختصاص دهید و روی مسائل و مشکلات شخصیتان تمرکز کنید. حتی اگر می بینید که به کمک و راهنمایی نیاز دارید سراغ افرادی که مورد اعتمادتان هستند بروید و از آنها تقاضای کمک کنید. بد نیست برای تنوع هم که شده گاهی هم دیگران به شما توجه و رسیدگی کنند!

فال حافظ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین آذر

امروز روز بسیار خوبی است تا برای خودتان برخی اهداف جدید تعیین کنید. آخرین باری که این کار را کردید چه زمانی بود؟ خیلی از ما فکر می کنیم که روز سال نو و روز تولدمان تنها روزهایی هستند که باید تصمیم های بزرگ و اساسی بگیریم و برای تحول زندگی خود برنامه ریزی کنیم، اما در واقع این کار را می توانید در هر روزی که بخواهید انجام دهید. در واقع عاقلانه ترین کار ممکن این است که به طور مرتب اهداف و برنامه های خود را بازبینی کرده و تغییرات لازم را در آنها ایجاد کنید. امروز انرژی بسیار زیادی در وجود خود احساس می کنید و دلتان می خواهد تمام لحظه هایتان با شادی و تفریح همراه باشند؛ اجازه ندهید هیچ کس و هیچ چیزی مانع شما شود

فال حافظ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین دی

امروز یک نفر از اطرافیانتان باعث آرامش و راحتی خیال شما خواهد شد. این شخص ممکن است فردی باشد که برای شما آشناست، اما به احتمال زیاد اصلا فکرش را هم نمی کرده اید که در چنین موقعیتی در کنارتان باشد. شما معمولا ترجیح می دهید که زیاد حرف نزنید و سکوت خود را حفظ کنید و به همین دلیل هم نمی توانید اشخاصی که سعی دارند به شما نزدیک شوند را ببینید، اما این بدان معنا نیست که آنها هم شما را نمی بینند. امروز باید خودتان را کمی بیشتر با جریان اتفاقات هماهنگ کنید و دست از تلاش برای نظم دادن به زندگی دیگران بردارید تا ببینید کنترل نکردن اوضاع چندان سخت نیست.

فال حافظ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

امروز رفتار شما نسبت به همیشه تهاجمی تر و عصبی تر شده است. این رفتار شما ممکن است در به دست آوردن آنچه می خواهید به شما کمک کند، اما اگر احتیاط کافی نداشته باشید افرادی که برایتان خیلی عزیز هم هستند از دست شما ناراحت و دلخور خواهند شد. شما از آن دسته آدم هایی نیستید که حاضر هستند برای بالا رفتن از پله های ترقی روی دیگران و حقوقشان پا بگذارند، پس بهتر است قبل از برداشتن یک قدم اشتباه تمام راه های ممکن برای دست یابی به اهداف خود را مورد بررسی قرار دهید. مطمئنا خواهید توانست راهی پیدا کنید تا بدون آسیب زدن به دیگران به خواسته های خود دست پیدا کنید.

فال حافظ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

امروز سعی کنید کمی وقت صرف کرده و به موقعیت مالی فعلی خود فکر کنید. آیا درآمد شما به اندازه ای هست که بتوانید بی آن که به خودتان بیش از اندازه فشار وارد کنید روزگار بگذرانید یا مجبور هستید خیلی از هزینه ها مانند هزینه ی تفریح، هدیه دادن و سفر را از برنامه ی خود حذف کنید؟ اگر بودجه تان به سختی برای گذران زندگی کفایت می کند وقت آن فرا رسیده است که در روش زندگی خود تجدید نظر کرده و کار و حرفه ی جدیدی را برای خود انتخاب کنید. احساس می کنید با هر کسی که حرف می زنید صدایتان را نمی شنود. عصبانی نشوید و با نگاهی شوخ طبعانه و بدون سخت گیری به این قضیه نگاه کنید.

منبع:99taghvim

461746