اجرای ۶۵ هزار همت پروژه زیرساختی در قشم/ فاینانس ساخت پل خلیج‌فارس نهایی شد

مدیرعامل منطقه آزاد قشم از آغاز عملیات اجرایی ۶۵ هزار میلیارد تومان پروژه زیرساختی در این جزیره خبر داد و گفت: منابع مالی ساخت پل خلیج‌فارس از ۳ محل تامین می شود.
تصویر اجرای ۶۵ هزار همت پروژه زیرساختی در قشم/ فاینانس ساخت پل خلیج‌فارس نهایی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، افشار فتح الهی مدیرعامل منطقه آزاد قشم در آیین آغاز عملیات اجرایی پل استراتژیک خلیج‌فارس با یادآوری اینکه متاسفانه سالها ساخت پل خلیج‌فارس متوقف شده بود، اظهار کرد: سال گذشته آیت‌الله رئیسی رییس جمهوری از این محل پل خلیج‌فارس بازدیدی داشت و با توجه به مطالبه مردم دستور آغاز عملیات اجرایی آنرا را صادر کرد.

وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای اجرایی شدن این دستور، افزود: مردم می دانند مانع اصلی اجرای این پروژه منابع مالی بود که با پیگیری رییس جمهوری بحث مربوط منابع مالی این پروژه حل شده است.

وی توضبح داد: منابع مالی ساخت پل خلیج فارس از 3 محل دارایی های مازاد منطقه آزاد قشم، منابع دولتی و بازار سرمایه و فاینانس تامین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مذاکرات مربوط به فاینانس پل خلیج‌فارس به مراحل نهایی رسیده است، اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته پل خلیج‌فارس طی 3.5 سال ساخته می شود، امروز تابلو روز شمار این پروژه در معرض دید عموم قرار گرفته و در تاریخ موردنظر به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اعلام اینکه جزیره قشم به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است، گفت: حدود 65 هزار میلیارد تومان در زیرساخت‌های جزیره قشم از جمله راهسازی، زیرساخت های تحاری، نفت و گاز و... پروژه شروع شده داریم.

461643