رئیسی:

توقف ایران در مسیر پیشرفت هدف دشمن است

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی گفت: دشمنان با ایجاد یاس و نا امیدی تلاش می‌کنند ملت ما را متوقف کنند.
تصویر توقف ایران در مسیر پیشرفت هدف دشمن است

به گزارش سایت خبری پرسون، رئیس جمهور گفت: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید دستاوردهای انقلاب را ببینیم و اقتضای امروز ما داشتن امید است؛ هرگونه یأس و ناامیدی که دشمنان تلاش می‌کنند برای متوقف کردن ملت ماست.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور شامگاه دوشنبه در نشست با پیروان ادیان توحیدی که در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، طی سخنانی ضمن تبریک دهه فجر گفت: پیروزی‌های جمهوری اسلامی تاکنون مرهون بصیرت و ایستادگی مردم ما با همه گویش‌ها، مذاهب و ادیان و باورهاست

وی افزود: گام‌های بلندی که در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برداشته‌ایم مربوط به افتخارات ملت ایران و جوانان ماست. دفاع مقدس یکی از جلوه‌های زیبا از مقاومت ملت ماست و در این دفاع از همه شهرها و ادیان و مذاهاب شهدا تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

رئیس‌جمهور بیان کرد: امروز بیش از هر زمانی نیازمند وحدت ملی هستیم و این مسئله همیشه باید مد نظر باشد. وحدت جامعه زمینه توسعه در کشور است؛ البته این نفی گفت‌وگو را نمی‌کند و مباحث علمی و نشست‌ها برای صاحب‌نظران باید انجام شود ولی وحدت جامعه باید حفظ شود.

رئیسی اظهار داشت: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید دستاوردهای انقلاب را ببینیم و اقتضای امروز ما داشتن امید است؛ هرگونه یأس و ناامیدی که دشمنان تلاش می‌کنند برای متوقف کردن ملت ماست.

منبع:تسنیم

461520