وزیر کشور مطرح کرد؛

آغاز بازسازی خوی/ زلزله‌زدگان در چادر اسکان یافتند

وزیر کشور با تاکید بر اینکه تا به الان ۹۰ هزار شهروند را در چادرها‌ی امدادی اسکان داده‌ا‌یم، بیان کرد: به زودی بازسازی منطقه آغاز خواهد شد.
تصویر آغاز بازسازی خوی/ زلزله‌زدگان  در چادر اسکان یافتند

به گزارش سایت خبری پرسون، وزیر کشور با بیان اینکه تاکنون ۹۰ هزار نفر را در چادرها‌ی امدادی اسکان داده‌ا‌یم، گفت: به زودی بازسازی منطقه آغاز می‌شود‌.

، احمد وحیدی وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا شور، شوق و امید را در ملت ایران ضعیف کند، اظهار داشت: مردم در حوادث ‌هوشیارانه عکس‌العمل نشان می‌دهند و ‌هوشیارند و با درک شرایط در صحنه حضور دارند که نشان از قدرت ایمانی مردم است‌.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به زلزله خوی اشاره کرد و گفت: ‌سرما مردم را نگران کرده بود، اما تاکنون 90 هزار نفر را در چادرها‌ی امدادی اسکان داده‌ا‌یم. هلال احمر، سپاه، ارتش و بنیاد مستضعفان به کمک مردم زلزله‌زده شتافتند و اردوگاه‌ها آماده شد تا بازسازی منازل به زودی آغاز شود.

وزیر کشور با بیان اینکه ‌دشمن تلاش داشت این زلزله را به مسئله‌ای تبدیل کند، خاطرنشان کرد: در فاصله کوتاهی برق، آب،گاز و ... منطقه وصل شد و مشکلی وجود نداشت.

آیت‌الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران نیز با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر گفت: مردم بیش از 4 دهه پای انقلاب، سختی‌ها، تهدید‌ها و تحریم‌های دشمنان ‌ایستادکی کرده‌اند و در 22 بهمن امسال نیز نشان خواهند داد که تصور دشمن درباره ملت ایران توخالی است.

‌وی به بروز برخی نابسامانی‌ها در حوزه توزیع و تولید ‌برنج و مرکبات در مازندران اشاره کرد و یادآور شد: با رئیس جمهور در این خصوص صحبت شد که بیان شد در حال چاره‌جویی هستند و امیدواریم امسال دولت تصمیمات خوب داشته باشد.

منبع:تسنیم

461312