به گزارش سایت خبری پرسون، ماسک در توییتر نوشت: «از امروز شروع شد. توییتر درآمد حاصل از تبلیغاتی که در بخش پاسخها منتشر میشود را با سازندگان آن تقسیم میکند.»
البته این مهم فعلا محدود به مشترکان توییتر آبی میشود.
پس از تصاحب توییتر توسط ماسک، میزان درآمدهای این پلتفرم از راه تبلیغات کاهش قابل توجهی داشته است. ماسک با ترفندهای فراوان بهدنبال توسعه درآمد شرکت از راههای مختلف از جمله تبلیغات است.
موضوع تقسیم درآمدهای تبلیغاتی با صاحبان آن نیز میتواند یکی از راههی جنجالی ماسک در این خصوص باشد که بهطور حتم سر و صدای بسیاری را ایجاد خواهد کرد.