ورود نخستین محموله کمک‌های شهرداری تهران به خوی

نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان خوی با حضور مجید آرون، معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و مرتضی شهسوار رئیس شورای اسلامی شهر خوی و چند تن از مدیران شهری خوی برگزار شد.
تصویر ورود نخستین محموله کمک‌های شهرداری تهران به خوی

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، مجید آرون از ورود نخستین محموله کمک های شهرداری تهران و سازمان مدیریت بحران شهر تهران به شهرستان خوی خبر داد و گفت: ۶۰ چشمه از سرویس‌های بهداشتی سیار در قالب ۳ کانتینر از ۱۵۰ چشمه سرویس بهداشتی ارسالی از سوی شهرداری و سازمان مدیریت بحران شهر تهران به شهرداری خوی رسیده و مابقی در مسیر اعزام به شهرستان خوی هستند. در این تحویل سرویسهای بهداشتی پرتابلی با توجه به اهمیت موضوعات بهداشتی در مناطق زلزله‌زده و رفع مشکلات شهروندان ساکن در اسکان اضطراری جهت توزیع تحویل نماینده شهرداری خوی شد.

آرون افزود: حدود ۴۲۰ تخته پتو و ۱۱۰ تخته چادر نیز از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تامین و به مناطق زلزله زده خوی ارسال شده است.

در ادامه این نشست، مرتضی شهسوار رئیس شورای اسلامی شهر خوی از اقدامات شهرداری تهران مبنی بر ارسال تجهیزات و خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان خوی تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری شهر

461043