جزئیات سفر آیت‌الله رئیسی به ری

فرماندار ویژه شهرستان ری جزئیات سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی به این شهرستان در روز پنجشنبه را مطرح کرد.

تصویر جزئیات سفر آیت‌الله رئیسی به ری

به گزارش سایت خبری پرسون، فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به سفر رییس جمهور به این شهرستان در روز پنجشنبه، جزییات این سفر را بیان کرد.

حمید زمانی فرمانده ویژه شهرستان ری شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رئس جمهور در روز پنجشنبه به شهرستان ری، اظهار کرد: مسؤولی به شهر ری سفر می کند که هیچ دغدغه دیگری غیر از خدمت رسانی به مردم ندارد, شخصی که برای خدمتگذاری قائل به تشریفات نیست و دنبال گره گشایی از مشکلات مردم است.

وی بیان کرد: این سفر را باید در ۲ بعد بررسی کرد یکی بررسی مصوبات سفر و دیگری که نشان از انسجام و همبستگی مردم و مسؤولان دارد و می‌تواند حتی مصوبات را تحت تاثیر قرار دهد.

زمانی بیان داشت: باید گفت انسجام مردم در شهرستان ری در تراکم جمعیت حاضر در دیدار با رئیس جمهور ظهور و بروز پیدا می‌کند و امیدوارم که با این سفر، یک روح جدیدی در فضای شهرستان ری دمیده شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مدت حضور رئیس جمهور اگرچه کوتاه است ولی تصمیمات جدی برای این شهرستان گرفته می‌شود و رئیس جمهور در همین ساعات از تعدادی اماکن عمرانی و اقتصادی بازدید می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اماکن و طرح‌هایی همچون بیمارستان شهدای هفتم تیر، انبارهای چای امین آباد، طرح عمرانی میدان غنی آباد، طرح کمربندی دوم( جنوب تهران) و کنارگذر قلعه نو مکان‌هایی است که رئیس جمهور از آن‌ها بازدید می‌کند.

زمانی با اشاره به نشست استاندار و فرمانداران استان تهران در شهرری ادامه داد: وزیر کشور در این دیدار حضور یافت و با تک تک فرمانداران نیز سخن گفت.

معاون استاندار تهران گفت: در ادامه این نشست بازدیدهای استاندار از طرح‌های شهرری انجام شد و نگرش جدیدی برای استاندار در مورد این شهرستان ایجاد کرد که این مناطق را در سفر به رئیس جمهور معرفی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: بحث جدی این است که در این زمان بتوانیم طرح اتصال مترو کهریزک به حسن آباد را مصوب و عملیات عمرانی آن نیز آغاز شود که در این صورت در شهرستان نیز تحول قابل توجهی خواهد داشت.

زمانی اعلام کرد: زمان تجمع مردم ۲ ساعت قبل از ورود رئیس جمهور به داخل صحن اصلی حرم سید الکریم خواهد بود و پس از آن با علمای شهرستان که در حدود ۵۰۰ نفر هستند دیدار دارد و سپس از ساعت ۶ و نیم عصر و پس از نماز مغرب با کادر اداری استان و شهرستان در شورای اداری دیدار خواهد کرد.

فرماندار شهرستان ری با اشاره به احتمال بازدید و افتتاح یک مدرسه ۲۴ کلاسه در بخش فشافویه گفت: احتمال ایجاد جابجایی‌ها در برنامه رییس جمهور وجود دارد.

منبع:فارس

460558