بیمه ایران خسارت زلزله زدگان شهرستان خوی را پرداخت کرد

حمید شجاع مدیرکل بیمه ایران استان آذربایجان‌غربی در رابطه با زلزله شهرستان خوی اظهار داشت: پس از وقوع حادثه تاسف بار زلزله در شهرستان خوی، کارشناسان و تیم های ارزیابی خسارت به سرعت به این مناطق اعزام شدند که در این خصوص تاکنون در مجموع 260 پرونده خسارتی در بیمه ایران تشکیل شده است که از این تعداد 35 فقره از خسارت های اعلام شده، مربوط به زلزله اخیر این شهرستان می باشد. بیشتر این خسارت ها کارشناسی و برآورد خسارت شده و در وجه ذی نفعان این پرونده ها پرداخت گردیده و 6 پرونده باقی مانده نیز در مراحل پرداخت قرار دارد.
تصویر بیمه ایران خسارت زلزله زدگان شهرستان خوی را پرداخت کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، شجاع با اعلام این خبر افزود: بیمه ایران بابت این تعداد پرونده بیش از 7 میلیارد تومان خسارت پرداخت نموده است و این در حالی است که تیم های ارزیابی ما همچنان برای شناسایی و دریافت اعلام خسارت جدید از هموطنان، در منطقه مستقر هستند.

وی در پایان تاکید نمود: تمامی بیمه گذارانی که دارای بیمه نامه زلزله بیمه ایران هستند می توانند با مراجعه به شعبه بیمه ایران شهرستان خوی نسبت به اعلام خسارت اقدام نمایند ودر صورت نیاز میتوانند از طریق تماس با شماره تلفن 09668 مشاوره لازم را دریافت نمایند.

گفتنی است زلزله 5.9 ریشتری شامگاه شنبه 1 بهمن ماه سال جاری در شهرستان خوی علاوه بر خسارت 20 تا 80 درصدی بیش از 3 هزار واحد مسکونی، منجر به فوت سه نفر و مراجعه حدود هزار مصدوم به بیمارستان‌ها نیز گردیده است.

460545