لیست الهلال فقط مسی را کم دارد

لیست بازیکنان الهلال برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۳ اعلام شد.
تصویر لیست الهلال فقط مسی را کم دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۳ از فردا به میزبانی مراکش و با حضور تیم‌های ویداد کازابلانکا، سیاتل ساندرز آمریکا، الهلال عربستان، الاهلی مصر، فلامینگو برزیل، رئال مادرید و اوکلندسیتی برگزار خواهد شد.

الهلال که با هدایت رامون دیاز، سرمربی آرژانتینی خود، در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد، روز شنبه در اولین دیدار خود برابر ویداد کازابلانکا، نماینده میزبان، قرار خواهد گرفت و سپس برنده این مسابقه در مرحله نیمه نهایی به مصاف فلامینگو خواهد رفت.

رامون دیاز شب گذشته فهرست بازیکنان مدنظر خود برای حضور در جام باشگاه‌های جهان را معرفی کرد تا مشخص شود سلمان فرج، بزرگترین غایب الهلال در این مسابقات است.

فرج که همراه با تیم ملی عربستان در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشت، روز جمعه گذشته برای اولین بار پس از آسیب دیدگی استخوان ساق پا، در تمرینات گروهی تیمش شرکت کرد اما عدم آمادگی کامل او، باعث شد تا در لیست الهلال جایی نداشته باشد.

البته فرج تنها غایب الهلال نیست و محمد البریک و حمد الیامی نیز به دلیل مصدومیت کاروان الهلال را در سفر به مراکش همراهی نمی‌کنند و تمرینات اختصاصی خود را در عربستان دنبال خواهند کرد.

به این ترتیب، رامون دیاز لیست الهلال برای حضور در جام باشگاه های جهان 2023 را به شرح زیر اعلام کرد:

عبدالله المعیوف، حبیب الوطیان، محمد العویس، جانگ هیون سو، علی البلیهی، معاذ فقیهی، محمد جحفلی، خلیفه الدوسری، سعود عبدالحمید، متعب المفرج، عبدالله عطیف، آندره کاریو، سالم الدوسری، مصعب الجویر، محمد کنو، گوستاوو کویلار، محمد القحطانی، محمد الخیبری، ناصر الدوسری، میشل دلگادو، موسى ماریگا، لویسیانو ویتو، عبدالله الحمدان، صالح الشهری، ادیون ایگالو

الهلال در شرایطی وارد جام باشگاه‌های جهان می‌شود که پس از حضور کریستیانو رونالدو در النصر، تلاش زیادی برای جذب لیونل مسی کرد و قصد داشت همراه با این فوق ستاره فوتبال جهان در این رقابت‌ها شرکت کند اما در نهایت موفق نشد مسی را برای حضور در عربستان متقاعد کند.

منبع: ورزش سه

460498