سنگدوینی:

شاهد جذب بی‌ضابطه نیرو در دخانیات هستیم

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر شاهد جذب نیروهایی در دخانیات هستیم که هیچ ضابطه ای نداشته فلذا از سازمان بازرسی، کمیسیون اصل 90 مجلس و دیوان محاسبات انتظار می رود به این موضوع رسیدگی کنند.

تصویر شاهد جذب بی‌ضابطه نیرو در دخانیات هستیم

به گزارش سایت خبری پرسون، رمضانعلی سنگدوینی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیان کرد: وضعیت نابسامان شرکت دخانیات به ویژه در استان های شمالی غیرقابل قبول است و کشاورزان و تولیدکنندگان به کلی رها شده اند.

وی در ادامه اظهار کرد: اکنون اکثر نیروهای فصلی و کشاورزان بیکار شده اند و در سال گذشته مدیرعامل و رئیس صندوق بازنشستگی با سفر به استان گلستان قول هایی برای حل مشکل نیروی انسانی و پرداختن به مطالبات ارائه کرد که این وعده هاعملیاتی نشد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر شاهد جذب نیروهایی در دخانیات هستیم که هیچ ضابطه ای ندارد. از سازمان بازرسی، کمیسیون اصل 90 مجلس و دیوان محاسبات می خواهم به این موضوع رسیدگی کنند. از سوی دیگر انتظار می رود وام های کشاورزی استمهال شده و پرداخت وام خرد توسط بانک ها از سر گرفته شود.

460486