واکنش نماینده حماس به تروریستی خواندن عملیات در قدس اشغالی

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در پایتخت ایران به موضعگیری اخیر سرزمین های سازشکار در منطقه در برابر عملیات ضدصهیونیستی اخیر در قدس اشغالی و استفاده از کلمه تروریستی راجع به این عملیات مقاومت واکنش نشان داد.
تصویر واکنش نماینده حماس به تروریستی خواندن عملیات در قدس اشغالی

به گزارش سایت خبری پرسون، نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در تهران به موضعگیری اخیر کشورهای سازشکار در منطقه در برابر عملیات ضدصهیونیستی اخیر در قدس اشغالی و به کار بردن واژه تروریستی درباره این عملیات مقاومت واکنش نشان داد.

امارات، عربستان و ترکیه در کمال تعجب، عملیات ضد صهیونیستی یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی را تروریستی خوانده و آن را محکوم کردند، موضعی که خشم و انزجار فلسطینیان را به دنبال داشته است.

«خالد القدومی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در تهران در گفتگو با خبرنگار تسنیم درباره این سئوال که «پاسخ شما به کسانی که عملیات شهادت طلبانه مردم فلسطین از جمله عملیات اخیر در قدس را تروریستی می خوانند، چیست؟ پاسخ داد: اولا این اظهارات را محکوم و تقبیح می‌کنیم، اینها هیچ تعلقی به امت اسلام ندارند، از آنها سئوال می‌کنم، از نظر شما، غیرنظامی چه معنایی دارد؟ شما(خطاب به امارات و عربستان و دیگر حکومت‌هایی که عملیات ضد صهیونیستی فلسطینیان را تروریستی خوانده‌اند) کسانی را که در شهرک‌های صهیونیست نشین احداث شده در سرزمین غصب شده اسکان داده شده‌اند، مسلح بوده، آموزش دیده، سرزمین فلسطینیان را به آتش می‌کشند، کودکان فلسطینی را به قتل می‌رسانند، منازل مردم فلسطینی را به آتش می‌کشند، آیا اینها غیرنظامی هستند؟شما غیرنظامی را چگونه تعریف می‌کنید؟، اما ملتی که به این شیوه وحشیانه به قتل می‌رسند و از خود دفاع می‌کنند، تروریست هستند، این چه منطقی است که شما دارید؟، این غیرمنطقی و غیر واقعی است و نیاز به توضیح ندارد.

القدومی خاطر نشان کرد عملیات قهرمانانه دو روز پیش که در قدس اشغالی رخ داد، در یک سرزمین غصب شده، در زمینی که در آن شهرک(صهیونیست نشین) ساخته شده، صورت گرفت،شهرک سازی بر اساس قوانین بین المللی،غیرقانونی است و باید پایان یابد.جنایاتی که در اردوگاه جنین رخ داد، جنایت علیه غیرنظامیان بود،نمی‌دانم کسانی که در کنار دشمن ما ایستاده‌اند، و از آن حمایت می‌کنند،تمام آنچه فلسطینیان انجام می‌دهند، پاسخ به جنایات اشغالگران است. رژیم صهیونیستی مرتکب جنایات علیه بشریت می‌شود و تمام قوانین بین المللی را زیر پا گذاشته است.

ما صاحبان حق هستیم، مسئله فلسطین، مسئله محوری امت اسلام است و هیچ اختلافی درباره آن وجود ندارد، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت است، رژیم صهیونیستی خطر و تهدیدی برای همه امت اسلام به شمار می‌رود.

منبع:تسنیم

460309