هشدار سردار سنایی راد درباره پروژه دشمن برای تجزیه ایران

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با تاکید بر اینکه معاندان از روش های گوناگون جهت تجزیه ایران در حال سرمایه گذاری و هزینه هستند، بیان کرد: جهت خنثی سازی چنین توطئه هایی به جهاد تبیین احتیاج داریم.
تصویر هشدار سردار سنایی راد درباره پروژه دشمن برای تجزیه ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه دشمنان از راه های مختلف برای تجزیه ایران در حال سرمایه گذاری و هزینه هستند،گفت: برای خنثی کردن چنین توطئه هایی نیازمند جهاد تبیین هستیم.

سردار رسول سنایی راد روز دوشنبه در همایش بصیرتی جهاد تبیین در جمع کارکنان توزیع نیروی برق قزوین با بیان اینکه دشمنان تجزیه میهن اسلامی ما را هدف گذاری کرده اند،افزود: البته این یک نقشه جدید نیست و آنها حتی پیش از انقلاب نیز در نظریات خود این مساله را دنبال می کردند و با فشارهای خود در دوره پهلوی و با وادادگی رضا شاه و محمدرضا شاه بخش هایی را از این سرزمین جدا کردند و امروز هم شدت تلاش های خود را افزایش داده اند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه دشمنان از گروه های تجزیه طلب حمایت و آنها را مسلح می کنند و در تلویزیون های ایجاد کرده خود به زبان فارسی از این گروه ها حمایت می کنند،گفت: دشمنان ما از این که کشوری در خاورمیانه که زمانی متحد اصلی آنان بوده به یک مملکت مستقل تبدیل شده را تحمل ندارند و از آنجا که قدرت و توان تقابل نظامی با ما را ندارند، به دنبال راه هایی همچون تجزیه طلبی و جنگ اقتصادی و فرهنگی هستند.

سردار سنایی راد اظهار کرد: دشمن همچنین با تشدید فشارهای اقتصادی و خرابکاری در صنایع مختلف از جمله برق و پتروشیمی و حتی پنجر کردن لاستیک کامیون ها برای اختلال در شبکه حمل و نقل کالا و همچنین ایجاد تنش در روابط با همسایگان دنبال رسیدن به اهداف خود است.

وی ادامه داد: در داخل نیز عده ای فرصت طلب و فریب خورده که تنها به فکر منافع خود و مطرح کردن خودشان هستند و منافع ملی برای آنها اهمیتی ندارند، دنباله رو مواضع دشمنان شده اند و وارد پازل جنگ ترکیبی دشمن شده اند.

ناکامی دشمن در همراه سازی جامعه ایران با اهداف خود

سردار سنایی راد به تلاش های دشمن در جریانات اخیر برای ایجاد تنش های اجتماعی در میهن اسلامی اشاره کرد،گفت: دشمن در پروژه کشته سازی و همراه کردن مردم ما با اهداف خود موفق نشد اما همچنان در این رابطه تلاش می کند.

وی ادامه داد: یکی از دلایلی که دشمن موفق به ادامه تنش ها نشد حرکات دین ستیزانه عوامل آنها از جمله آتش زدن قران و مسجد و امامزادگان و همچنین به کارگیری ادبیات رکیک از سوی آنان و حمایت علنی بیگانگان بود چرا که مردم ما می دانند بیگانه دلش به حال ملت و کشور ما نمی سوزد و در کنار این دعوا و اختلافات سرکردگان دشمن و هواداران آنان مانند مریم رجوی و ربع پهلوی به این مساله کمک کرد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه دشمن بدنبال تبدیل پیوند نسلی به گسست نسلی است،افزود: باید با جهاد تبیین به پرسش هایی که در ذهن جوانان ماست پاسخ دهیم چرا که آنان در فضای انقلاب اسلامی و چرایی ایجاد آن قرار نداشتند.

وی با بیان اینکه نسل جدید با نسل قبل خود متفاوت است و باید با آنها با زبان خود صحبت کرد،افزود: احاطه فضای مجازی بر این نسل که تعطیلی ها کرونا نیز به آن شدت بخشید موجب شد تا دشمن با پیاده سازی جنگ شناختی نسل جدید ما را مورد هدف قرار بدهد و این در حالی است که خود غربی ها نسبت به این موضوعات حساس هستند و اجازه دسترسی به هر محتوایی را در هر سنی به فرزندان خود نمی دهند.

سردار سنایی راد با بیان بیان اینکه همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند این ها فرزندان ما هستند،افزود: اگر هم نقصی از جمله در حجاب در بین آنها وجود دارد اولا باید برطرف شود و ثانیا باید اذعان کرد همه ما نقایصی داریم و نباید به این دلیل آنها را از دایره انقلاب و نظام بیرون بدانیم.

دشمن از استقلال ایران واهمه دارد

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه دشمن از استقلال ایران واهمه دارد،اظهار کرد: دعوا سر حجاب نیست بلکه دعوا سر موقعیت بدست آمده ایران در سطح منطقه پس از انقلاب اسلامی، استقلال این کشور و الهامی بخشی انقلاب آن است.

وی در ادامه با اشاره به نقش مسوولان در اعتمادسازی جامعه و با بیان اینکه مردم فساد و حقوق های نجومی را بر خلاف ارزش های انقلاب می دانند،گفت: وقتی بالاترین مقام اجرایی جامعه گفت که من هم جمعه فهمیدم بنزین گران شد، این موارد اعتماد عمومی و امید را در جامعه مخدوش می کند و یا همین طور اتفاقاتی که در سالیان اخیر در بورس رقم خورد را نیز باید از این مسایل دانست.

سردار سنایی راد خاطرنشان کرد: امروز تلاش برای خدمت به مردم بدون شک یک جهاد است و باید مسوولان با تلاش شبانه روزی خود برای ارتقای معیشت و حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند و اجازه سوء استفاده دشمن را از مشکلات موجود ندهند و در راه خدمت به نظام و انقلاب و مردم افرادی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را الگوی خود قرار دهند.

وی با اشاره به پیش رو بودن ایام الله دهه فجر یاد و خاطره مبارزان انقلاب اسلامی را گرامی داشت و گفت: باید به ارزش هایی که برای آن انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، بازگردیم.

منبع:ایرنا

460287