بررسی منابع درآمدی بودجه از محل فروش نفت در کمیسیون تلفیق

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ از بررسی منابع درآمدی بودجه از محل فروش نفت در جلسه دوم این کمیسیون خبر داد.
تصویر بررسی منابع درآمدی بودجه از محل فروش نفت در کمیسیون تلفیق

به گزارش سایت خبری پرسون، سید محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه سال 1402 در حاشیه جلسه بررسی جزئیات لایحه بودجه سال آینده اظهار کرد: پس از تصویب کلیات لایحه بودجه سال آینده از سوی نمایندگان در جلسه علنی ، لایحه برای بررسی جزئیات به کمیسیون تلفیق بازگشت.

وی با اشاره به زمان یک هفته ای برای ثبت پیشنهادات نمایندگان درباره تبصره‌های بودجه سال آتی افزود: از این رو پیشنهادات نمایندگان درباره جزئیات تبصره‌های بودجه در کمیسیون تلفیق و تخصصی در دست بررسی است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق ادامه داد: این کمیسیون امروز بخش درآمدی تبصره یک لایحه بودجه را مورد بررسی قرار داد که عمدتاً به موضوع درآمدهای دولت از محل فروش نفت و میعانات گازی و همچنین برخی مجوزهایی که دولت برای تکمیل طرح‌های توسعه‌ای و پیشران نیاز داشت پرداخت.

دهنوی اضافه کرد: کمیسیون تلفیق پس از بررسی بخش درآمدی در یک هفته پیش بینی شده، وارد بخش هزینه‌ای لایحه بودجه و به عبارتی مصارف بودجه خواهد شد؛ احتمالا کمیسیون تا فردا تبصره یک لایحه بودجه که عمده درآمدهای دولت را شامل می‌شود را به اتمام می‌رساند.

460266