میزان درآمد و هزینه شهرداری تهران در هر ماه چقدر است؟

۳۳ هزار و ۷۲ میلیارد تومان از بودجه ۵۰ هزار و ۳۷۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۱ از سوی شهرداری تهران تحقق یافته است.
تصویر میزان درآمد و هزینه شهرداری تهران در هر ماه چقدر است؟

به گزارش سایت خبری پرسون، لطف الله فروزنده، در جمع خبرنگاران از تحقق ۳۳ هزار و ۷۲ میلیارد تومان از بودجه ۵۰ هزار و ۳۷۰ میلیارد تومانی امسال خبر داد: گفت‌: این بودجه تا پایان آذرماه در حالی محقق شده که در مدت مشابه سال قبل ۲۰ هزار و ۸۷ میلیارد تومان درآمد حاصل شده بود.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران همچنین تصریح کرد: تا پایان آذرماه در بخش هزینه‌ها ۱۴ هزار و ۳۲۳ میلیارد تومان به ثبت رسیده که در مدت مشابه سال گذشته ۹ هزار و ۹۳۳ میلیارد تومان ثبت شده بود.

وی با اشاره به آمار مقایسه‌ای ماهانه در بخش درآمد شهرداری یادآور شد: تا پایان اردیبهشت ماه سال گذشته ۲ هزار و ۵۸۳ میلیارد تومان و اردیبهشت ماه امسال ۲ هزار و ۸۳ میلیارد تومان درآمد در شهرداری تهران حاصل شده است.

فروزنده ادامه داد: آمار مقایسه‌ای درآمد خرداد ماه نشان می‌دهد که سال قبل پنج هزار و ۱۵ میلیارد تومان و امسال پنج هزار و ۴۷۱ میلیارد تومان درآمد در شهرداری به ثبت رسیده است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از افزایش جذب درآمد در تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: درآمد شهرداری تا تیرماه امسال هشت هزار و ۸۶۸ میلیارد تومان و تیرماه سال ۱۴۰۰ مبلغ هشت هزار و ۴۵ میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به جذب ۱۰ هزار و ۸ میلیارد تومان درآمد تا مردادماه سال ۱۴۰۰ یادآور شد: در مرداد امسال ۱۴ هزار و ۶۳۹ میلیارد تومان درآمد حاصل شده که افزایش چهار هزار میلیارد تومانی را نسبت به مدت مشابه خود در سال قبل نشان می‌دهد.

فروزنده گفت: تا شهریورماه سال قبل ۱۳ هزار و ۱۳۱ میلیارد تومان درآمد در شهرداری به ثبت رسیده که با افزایش پنج هزار میلیاردی به ۱۸ هزار و ۷۴۵ میلیارد تومان در شهریورماه امسال رسیده است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه تا پایان مهرماه سال گذشته ۱۴ هزار و ۷۱۵ میلیارد تومان و امسال ۲۲ هزار و ۵۷۸ میلیارد تومان درآمد حاصل شده است، تصریح کرد: آمار درآمد آبان ماه سال قبل ۱۷ هزار و ۱۲۵ میلیارد تومان و آذرماه همان سال ۲۰ هزار و ۸۷ میلیارد تومان بوده که در نهایت تا آبان ماه امسال به ۲۶ هزار و ۶۱۱ میلیارد تومان و آذرماه به ۳۳ هزار و ۷۲ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی ضمن ارائه گزارش مقایسه‌ای هزینه ۹ ماهه سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ خاطرنشان کرد: هزینه شهرداری تا اردیبهشت ماه سال قبل ۹۲ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان و تا اردیبهشت ماه امسال ۱۳۶ میلیارد و ۱۷۳ میلیون تومان بوده است.

فروزنده ادامه داد: تا پایان خرداد ماه سال قبل آمار هزینه‌ها ۴۲۵ میلیارد و ۵۷۶ میلیارد تومان بوده و در مدت مشابه خود در سال جاری ۲۹۸ میلیارد و ۵۳۳ میلیون تومان هزینه به ثبت رسیده که کاهش هزینه‌ها را در این ماه نشان می‌دهد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه تا تیرماه سال گذشته ۸۵۳ میلیارد و ۷۸۴ میلیون تومان هزینه ثبت شده است، یادآور شد: این آمار تا تیرماه امسال هزار و ۲۸۹ میلیارد تومان بوده است.

وی با اعلام اینکه تا پایان مردادماه سال ۱۴۰۰ مبلغ هزار و ۲۶۸ میلیارد تومان و در مدت مشابه امسال سه هزار و ۵۸۲ میلیارد تومان به ثبت رسیده است، تصریح کرد: آمار شهریورماه سال قبل هزینه سه هزار و ۲۵۵ میلیارد تومان و امسال ۶ هزار و ۶۱ میلیارد تومان را نشان می‌دهد.

فروزنده گفت: تا پایان مهرماه سال قبل چهار هزار و ۸۳۳ میلیارد تومان و تا پایان مهرماه امسال هشت هزار و ۴۰ میلیارد تومان و همچنین هفت هزار و ۲۴۳ میلیارد تومان تا پایان آبان ماه سال گذشته و ۱۱ هزار و ۲۰۴ میلیارد تومان تا پایان آبان ماه امسال، هزینه در شهرداری تهران به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه ۹ هزار و ۹۳۳ میلیارد تومان هزینه تا پایان آذرماه سال قبل ثبت شده است، خاطرنشان کرد: میزان هزینه‌های شهرداری تهران تا پایان آذرماه امسال ۱۴ هزار و ۳۲۳ میلیارد تومان است.

منبع: مهر

460162