مشخصات و کیفیت تلویزیون های سام

سام الکترونیک برند معتبر ایرانیست که از چندی پیش به تولید و عرضه لوازم خانگی پرداخته است.
تصویر مشخصات و کیفیت تلویزیون های سام

به گزارش سایت خبری پرسون، در حال حاضر فعالیت برندهای داخلی نظیر سام موجب شده تا در مقایسه با سالهای قبل تولید لوازم خانگی خصوصا تلویزیون هوشمند در داخل کشور به میزان قابل توجهی افزایش یابد و تلویزیون هوشمند سام به یکی از پرفروش ترین تلویزیون های هوشمند تبدیل شده است.

تلویزیون سام ساخت کجاست؟

همانطور که در بالا اشاره شد، تلویزیون سام یک برند داخلی و ساخت ایران می باشد. سام به عنوان یک برند ایرانی همواره در تلاش بوده تا محصولات خود را متناسب با نیازهای روز مشتریان ایرانی تولید کند به همین دلیل تلویزیون های سام در حال حاضر به ویژگی‌های مورد نظر اکثر مشتریان مجهز شده اند و می توانند انتظارات بسیاری از مشتریان را برآورده کنند.

آیا تلویزیون سام ارزش خرید دارد؟

شرکت چینی که سام، قطعات مورد نیاز برای ساخت تلویزیون را از آن تهیه میکند یکی از معتبرترین شرکت های چینی تولید کننده قطعات تلویزیون می باشد که طرف قرار داد بسیاری از کارخانجات تولید کننده لوازم خانگی در اروپاست.برخورداری از سیستم عامل اندروید، بلوتوث،انعکاس هوشمند(وصل کردن گوشی به تلویزیون سام) ، سیستم صوتی قوی و کیفیت تصویر بالا همگی از امکانات تلویزیون سام محسوب می شوند بنابراین با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب،تلویزیون سام الکترونیک ارزش خرید بسیاری دارد.

مشخصات تلویزیون سام چیست؟

یکی از ویژگی های مهمی که امروزه برترین برندهای تولید کننده تلویزیون مانند سامسونگ مورداستفاده قرار میدهند هوشمند بودن تلویزیون است. سام از ویژگی های اسمارت متعددی در مدل های مختلف تلویزیون های سام الکترونیک استفاده کرده و همچنان عرصه رقابت در این حوزه را حفظ کرده است. تلویزیون های سام دارای ابعاد 32 تا 65 اینچ می باشند که در مدل های مختلف HD,Full HD و 4k تولید شده اند. سیستم عامل تلویزیون های سام اندروید است و از Screen Mirroring پشتیبانی می کند. همچنین پخش صدای دالبی از دیگر مشخصات این تلویزیون می باشد. تلویزیون های 55 اینچ سام مناسب ترین تلویزیون برای خانه های 80 تا 100متری ایرانی می باشند اما در نهایت این عامل بستگی به سلیقه ی شما دارد.

آیا تلویزیون سام به گوشی وصل می شود؟

تلویزیون های سام از ویژگی انعکاس هوشمند پشتیبانی می کنند.با قابلیت Screen mirroring(انعکاس هوشمند) می توانید گوشی هوشمندتان را به تلویزیون وصل کرده و فیلم، عکس، موزیک و ... را با تلویزیون سام الکترونیک به اشتراک گذاشته و از تماشای آن ها بر روی صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید.

آیا سیستم عامل تلویزیون سام اندروید است؟

اکثر کاربران به دنبال خرید تلویزیونی هستند که سیستم عامل آن اندروید باشد. در واقع سیستم عامل اندروید دارای امکانات و کارایی فوق العاده ای می باشد به همین دلیل شرکت سام در تلویزیون های سام الکترونیک، سیستم عامل اندروید به کار برده است.از جمله امکانات سیستم عامل اندروید در تلویزیون سام: بازی های قابل دسترسی بیشتر، جستجوی صوتی با استفاده از ریموت، امکان دانلود برنامه های کاربردی و جستجو میان صفحات گوگل می باشد. با سیستم عامل اندروید می توانید حتی فیلتر شکن را روی تلویزیون سام نصب کنید.

نحوه ی اتصال تلویزیون سام به اینترنت

چگونه تلویزیون سام را به اینترنت وصل کنیم؟ برای اتصال تلویزیون سام به اینترنت کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

  • گزینه Menu روی کنترل تلویزیون را انتخاب کرده و در قسمت Setup گزینه تایید یا ok را بزنید.
  • وارد Wireless Network setup شده و Internet Protocol setup را در حالت Auto setup قرار دهید.
  • در مرحله سوم با انتخاب گزینه Access Point select می‌توانید اتصال تلویزیون به اینترنت را به اتمام برسانید و تمام شبکه‌های متصل به وایرلس را در صفحه تلویزیون مشاهده کنید.
  • شبکه ی مد نظر خود را انتخاب کنید و پسورد صحیح را وارد نمایید در این مرحله تلویزیون به اینترنت وصل می شود.

آیا تلویزیون سام بلوتوث دارد؟

تلویزیون سام علاوه بر اتصال اینترنت مجهز به بلوتوث نیز می باشد.در واقع با استفاده از بلوتوث و وای فای در تلویزیون های سام الکترونیک می توانید موزیک، عکس و محتوای ویدیویی را میان گوشی های هوشمند، رایانه و تلویزیون با استفاده از برنامه های Screen Mirroring و Audio Transfer به اشتراک گذاشته و از تماشای آن لذت ببرید.

نحوه ی اتصال کنترل به تلویزیون سام

چگونه کنترل را به تلویزیون سام وصل کنیم ؟برای اتصال کنترل جادویی به تلویزیون سام لازم است کنترل را رو به روی چشمی تلویزیون نگه دارید و دکمه های Return و Home را به صورت همزمان فشار دهید تا عبارت "جفت سازی انجام شد" را بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کنید در نهایت کنترل به تلویزیون سام وصل می شود.

مزایای تلویزیون سام چیست؟

مزایای تلویزیون سام شامل موارد زیر می شود:

  1. در حال حاضر قیمت تلویزیون های سام با توجه به کارایی و کیفیت بالا نسبت به دیگر برندهای داخلی و خارجی بسیار مناسب است
  2. خدمات پس از فروش و گارانتی ۲۴ ماهه سام سرویس یکی از ویژگی های حائز اهمیت تلویزیون های سام است که مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است.
  3. پشتیبانی از سیستم‌ عامل اندروید تا بتوانید به بازی و اپلیکیشن های کاربردی دسترسی داشته باشید.
  4. امکان اتصال به اینترنت و مودم وای فای
  5. پشتیبانی از قابلیت انعکاش هوشمند برای اتصال گوشی به تلویزیون
  6. پشتیبانی از سیستم پخش صدای دالبی
  7. پشتیبانی از سیستم بلوتوث
  8. برخورداری از قفل کودک
  9. دسترسی به برنامه های متنوع ایرانی در سام بازار
  10. ارتباط بهتر با گوشی های اندرویدی

معایب تلویزیون سام چیست؟

  1. عدم برخورداری از فناوری های لازم برای ارتقای کیفیت تصویر
  2. پردازنده ی تک هسته ای
  3. عدم وجود سیستم ساب ووفر در تلویزیون های 4K سام

آیا تلویزیون سام گارانتی دارد؟

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه تلویزیون های سام که برای بسیاری از مشتریان حائز اهمیت است گارانتی ۲۴ ماهه این سری از تلویزیون های سام می باشد. تلویزیون های سام علاوه بر ۱۸ ماه گارانتی تعمیر، از ۶ ماه گارانتی تعویض از ابتدای زمان خرید نیز برخوردارند بنابراین مشتریان تلویزیون های سام می توانند با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به خرید تلویزیون سام با قیمت مناسب و گارانتی معتبر اقدام نمایند.

قیمت تلویزیون سام چقدر است؟

اقدام سام در مورد تولید انواع مختلف محصولات خانگی به ویژه تلویزیون ها سام، باعث شد تا تلویزیون های سام با قیمتی بسیار کمتر از قیمت تلویزیون های سایر برندها در اختیار کاربران قرار گیرند. قیمت تلویزیون سام در مقایسه با کیفیت عملکرد آن، بسیار مناسب است . باید به این نکته مهم نیز اشاره کنیم که یکی از اهداف جدی سام، تولید تلویزیون هایی با ابعاد و قیمت های مختلف بوده تا مشتریان بتوانند متناسب با بودجه مورد نظر خود، مدل مناسب تلویزیون سام الکترونیک را خریداری کنند.

خرید اقساطی تلویزیون سام

امکان خرید اقساطی تلویزیون های سام با اقساط بلندمدت و کمترین نرخ بهره ماهیانه از شعب نمایندگی سام وجود دارد. جهت مشاوره و خرید تلویزیون های سام به صورت نقد و اقساط می توانید با شعب نمایندگی سام تهران تماس بگیرید.

نمایندگی تلویزیون سام در تهران

نمایندگی فروش تلویزیون سام در تهران دارای 3 شعبه هروی، ونک و سعادت آباد می باشد که با مراجعه به این سه فروشگاه سام، می توانید نسبت به خرید تلویزیون و محصولات سام اقدام نمایید و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان فروش بهره مند شوید. جهت مشاوره و خرید محصولات سام با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

نمایندگی سام سعادت آباد: 88697020

نمایندگی سام ونک: 88641707

نمایندگی سام هروی: 26752500

460100