ماجرای جنجالی کشف حجاب متصدی داروخانه/ کار به پلمب کشید

کار یک داروخانه در آمل به دنبال کشف حجاب پزشک متصدی و هتک حرمت مقابل آمر به معروف و ناهی از منکر به پلمب کشیده شد.
تصویر ماجرای جنجالی کشف حجاب متصدی داروخانه/ کار به پلمب کشید

به گزارش سایت خبری پرسون، یک داروخانه در آمل به دلیل کشف حجاب پزشک متصدی و هتک حرمت نسبت به آمر به معروف و ناهی از منکر پلمب شد.

با پیگیری دادستانی آمل و دستگاه های حوزه امنیت، یک داروخانه در آمل که مسئول آن اقدام به کشف حجاب و هتک حرمت نسبت به آمر به معروف و نهی از منکر و نهی از منکر کرده بود، پلمب شد.

ماجرا از این قرار بود که عصر امروز یکی از روحانیان که برای دریافت خدمات به این داروخانه مراجعه و با کشف حجاب متصدی آن روبرو شده بود، نسبت به این پدیده مذموم تذکر داد اما مسئول داروخانه از کارکنانش خواست تا از خدمات دهی به این روحانی پرهیز کنند.

این روحانی برای تهیه ۱۰ عدد سرنگ انسولین به داروخانه مراجعه کرده بود و به بانوی پزشک مسئول داروخانه به خاطر کشف حجاب تذکر شفاهی داده بود اما متصدی از وی خواست از داروخانه بیرون رود و از دادن خدمات به وی جلوگیری کرد.

با پیگیری های صورت گرفته و بررسی صحت هتک حرمت به روحانی آمر به معروف و ناهی از منکر، داروخانه متخلف پلمب و پرونده برای سیر در مراجع قضایی ارجاع شد.

حجت الاسلام نصرت الله خلیلی روحانی امر به معروف و نهی از منکر در پیامی که در فضای مجازی منتشر شده، آورده است: با توجه به هتک حرمتی که امروز نسبت به روحانیت و شریعت در داروخانه مورد نظر صورت گرفت و با توجه به پیگیری امام جمعه و رئیس شبکه بهداشت شهرستان در محل حادثه و حکم قضایی دادستان شهرستان، مبنی بر پلمب داروخانه از همه دغدغه مندا انقلابی و دینی شهر تقاضا دارم از هرگونه تجمع و تحصن در مقابل این داروخانه یا نهادهای اداری نظیر فرمانداری و غیره خودداری کنند.

در ادامه این پیام آمده است انشاء اله این حادثه منشاء خیر و سبب تکلنگری در قوای اجرایی شهر در انجام به وظایف قانونی و اجرای دقیق جرایم بازدارنده قانونی نسبت به تخلفات صنفی و خدماتی شود تا امنیت کامل اخلاقی و دینی برای شهروندان مومن و مذهبی برقرار شود.

منبع:مهر

459909

نظرات شما ( 4 نظر )

مهدی |
پنج شنبه 28 اردیبهشت 140217:25
این حاج آقا خیلی کارش درسته
مهدی |
دوشنبه 14 فروردین 140210:52
این چه وضع امر به معروفه ابروی طرف رو بردین پیامبر اگر می خواست با ابرو بردن مردم رو به اسلام دعوت کنه که هیچ کس طرف این دین نمیرفت چرا فیلمشو پخش کردین حداقل شطرنجیش میکردین
م |
دوشنبه 10 بهمن 140122:41
اقای امر به معروف شما امر باجبار کردید خواهشا با این رفتارتان باعث ایجاد تشنج در جامعه نشوید زیرا حکومت برای اداره کشور نیاز به ارامش اجتماعی دارد وشما با حرکت خود دراصل به دولت ضربه میزنید ما هم شما را امر به معروف میکنیم که از لباس روحانیت سو استفاده نکنید شما که نمیتوانید با زبان پیامبر اسلام سخن بگویید و باعث جذب مردم به اسلام شوید لااقل با سکوتتان به اسلام کمک کنید متشکرم
bahar |
پنج شنبه 28 اردیبهشت 140217:29
متاسفم که هنوز نمیدانید در جامعه اسلامی هیچکس حق ندارد علنی خلاف شرع انجام دهد!! اگر انجام داد حکومت موظف به برخورد است همانطور که حضرت علی نجاشی شاعر را به خاطر شرابخواری تازیانه زد