بهترین سریال های کره ای برای جوانان

لیستی از بهترین سریال های کره ای برای جوانان را در این گزارش مشاهده می کنید.
تصویر بهترین سریال های کره ای برای جوانان

به گزارش سایت خبری پرسون، در این مقاله به معرفی سریال کره ای عاشقانه مدرسه ای پرداخته ایم با ما همراه باشید. سریال کره ای دبیرستانی به دلیل داشتن داستان جذاب، عاشقانه‌های زیبا و بازیگران با استعداد، طرفداران بسیاری جذب می‌کند. در ادامه به معرفی سریال کره ای عاشقانه مدرسه ای پرداخته ایم با ما همراه باشید.

سریال کره ای مدرسه ای همه ما مرده ایم

ما همه مرده‌ایم یک مجموعهٔ تلویزیونی محصول کره جنوبی در ژانر ترسناک، بلوغ و رستاخیز زامبی است. پارک جی-هو، یون چان-یونگ، چو یی-هیون، لومون، یو این-سو، لی یو-می، کیم بیونگ-چول، لی کیو-هیونگ و جون به-سو در آن به ایفای نقش پرداختند. بخش اعظم مجموعه در یک دبیرستان در کره جنوبی اتفاق می‌افتد، جایی که به‌طور ناگهانی یک رستاخیز زامبی به وقوع می‌پیوندد و امنیت دانش‌آموزان را مورد تهدید قرار می‌دهد. این مجموعه بر پایهٔ وب‌تون ناور، اکنون در مدرسهٔ ما اثر جو دونگ-گون است که بین سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ منتشر شد. پس از اینکه در یک آزمایش علمی خطایی رخ می‌دهد، یک مدرسهٔ محلی مورد هجوم زامبی‌ها قرار می‌گیرد و دانش‌آموزانی که در مدرسه (دبیرستان) گیر افتاده‌اند باید برای بقا مبارزه کنند. در نبود آب و غذا و قطع شدن ارتباطات توسط دولت، آنها باید از امکانات مدرسه برای حفاظت از خودشان در میانهٔ میدان نبرد استفاده کنند وگرنه تبدیل به زامبی می‌شوند.

سریال کره ای مدرسه ای عاشقانه و کمدی زیبای حقیقی

زیبایی حقیقی نام سریال تلویزیونی ۲۰۲۰ کره جنوبی با بازیگری مون گا یونگ، چا اون وو، هوانگ این-یئوپ، و پارک یونا است.این سریال براساس وبتونی به همین نام به قلم یائونگی می‌باشد. محور اصلی داستان یک دختر دبیرستانی می‌باشد که به دلیل زیبا نبودن مورد آزار و اذیت و تبعیض قرار می‌گیرد که تصمیم می‌گیرد تا با هنر آرایش خودش را به یک "الهه" زیبا تبدیل کند.همچین در این سریال سه پسر وجود داشتند که باهم دوست بودند یکی از انها میمیرد و میان ان دو جدایی می افتد .این مجموعه در ۹ دسامبر ۲۰۲۰ از شبکه تی‌وی‌ان چهارشنبه و پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲:۵۰ (کی‌اس‌تی) پخش شد. ایم جو کیونگ (مون گا یانگ) یک دختر دبیرستانی 18 ساله است که بدلیل زشت بودنش مورد تبعیض خانواده و آزار و اذیت (قلدری) همکلاسی‌های خود قرار گرفته است. او به کمک فیلم‌های آموزشی در اینترنت شروع به یادگیری نحوه استفاده از لوازم آرایشی می‌کند.(گیریم می کند) او قبل از انتقال به مدرسه جدید در این کار به مهارت بالایی می‌رسد و بین همکلاسی‌های خود به عنوان یکی از زیباترین دختران کلاس و مدرسه شناخته می شود.

پسران فراتر از گل

پسران فراتر از گل‌ها یک مجموعهٔ تلویزیونی کره‌ای است که در سال ۲۰۰۹ توسط کانال کی‌بی‌اس۲ ساخته شد. این مجموعه دربارهٔ دختری از طبقه کارگر است که درگیر زندگی گروهی از مردان جوان ثروتمند در دبیرستانش می‌شود. این مجموعه بینندگان بالایی در کره جنوبی داشت و یکی از محبوب‌ترین سریال‌ها در سراسر آسیا شد. بازیگران این مجموعه کو هائه سان، لی مین-هو، کیم هیون-جونگ، کیم بوم، کیم جون و کیم سو-اون هستند. پسران فراتر از گل‌ها از ۵ ژانویهٔ تا ۳۱ مارس ۲۰۰۹ در ۲۵ قسمت از کی‌بی‌اس۲ پخش شد.

پاسخ به 1988

سریال کره ای دبیرستانی قدیمی پاسخ به 1988 در سال 2015 ساخته شد. این مجموعه تلوزیونی سومین بخش از سری پاسخ شبکه tvN است که پیش از آن سریال های پاسخ به 1997 و 1994 نیز ساخته شده بودند. پاسخ به 1988 توانست ستایش های فراوانی از جانب مخاطبان و منتقدان دریافت کند و هنوز هم پس از گذشت 7 جز مجموعه های خوب کره محسوب می‌شود. این اثر جز بهترین سریال‌های کره ای با امتیاز بالا است.

آلارم عشق

در این بخش از معرفی سریال کره ای عاشقانه دبیرستانی جدید به آلارم عشق می‌رسیم. این مجموعه داستان یک مثلث عاشقانه را به تصویر می‌کشد. برنامه‌ای وجود دارد که اگر شخصی از فاصله ده متری به شما احساسی داشته باشد، آن را شناسایی می‌کند. در این بین دختری به نام کیم سو هیون در داستان وجود دارد که بسیار زیبا و باهوش است. او برعکس ظاهر شادش، درگذشته بسیار سختی کشیده است و در کنار عمه‌اش زندگی می‌کند. آلارم عشق یکی از پرطرفدارترین های فهرست مجموعه های تینیجری کره ای محسوب می‌شود.

سریال کره ای مدرسه ای ماجراهای پرستار مدرسه

در این بخش از معرفی لیست سریالهای کره ای تینیجری به مجموعه جذاب و تخیلی، ماجراهای پرستار مدرسه می‌رسیم. آن یون یونگ، پرستار مدرسه است که می‌تواند هیولاهایی را ببیند که از باقی‌مانده آرزوهای انسان‌ها ساخته می‌شوند. در همین حین معلمی به نام هونگ این پیو که معلمی چینی است، متوجه اتفاقات عجیبی در مدرسه می‌شود.

منبع:دلگرم

459895