ربیعی:

مس رفسنجان از این کارها بلد نیست!

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است تیمش اصلاً دنبال وقت تلف کردن نیست و در داربی کرمان هم قصد اتلاف وقت نداشته است.
تصویر مس رفسنجان از این کارها بلد نیست!

به گزارش سایت خبری پرسون، گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان در دیدار دو تیم هم ‌استانی به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند و امتیازها را مانند بازی رفت تقسیم کردند. محمد ربیعی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر گل گهر سیرجان اظهار کرد: این چندمین بازی زیبای دو تیم گل گهر و مس رفسنجان بود. خدا را شاکریم که فوتبال خوبی را این دو تیم به نمایش می‌گذارند. به تیم و سرمربی گل‌گهر و بازیکنان خودمان خسته نباشید می‌گویم.

وی افزود: در برابر تیم خوب و پرمهره گل گهر در سیرجان خوب بازی کردیم. یک دقیقه کم آوردیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم. به هر حال جذابیت فوتبال به همین‌هاست. زمانی که ۲ بر صفر یا ۲ بر یک جلو بودیم، دو، سه موقعیت خیلی خوب تک‌به‌تک داشتیم که باید کار حریف را آنجا تمام می‌کردیم و از ضدحملات خودمان استفاده نکردیم و فشار همه‌جانبه گل‌گهر در دقایقی پایانی روی دروازه ما منجر به تساوی در این دیدار شد.

حامد لک مصدوم شده بود

ربیعی در پاسخ به این‌ سوال که چرا حامد لک در انتهای بازی وقت تلف کرد؟ گفت: حامد لک از ما درخواست تعویض داشت و مصدوم بود. پنج تعویض کرده بودیم. مس رفسنجان اهل وقت تلف کردن نیست و از این کارها بلد نیست.

وی در واکنش به سوال یکی از خبرنگارها که باز هم بر وقت تلف کردن حامد لک اصرار داشت، پاسخ داد: کفش رامتین سلیمان‌زاده در ۱۰ دقیقه اول مورد داشت و دو بار سُر خورد و کفشش را عوض کرد. الان قانع شدید؟ چهار سال است در استان کرمان کار می‌کنم. در بازی رفت هم محسن فروزان چهار بار زمین افتاد اما یکی از خبرنگارهای رفسنجانی درباره وقت تلف کردن او از قلعه‌نویی سوال نکردند. شما آرشیو را مرور بفرمایید.

مس رفسنجان در دریایی از مشکلات است

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در ادامه اظهار کرد: مس رفسنجان در دریایی از مشکلات این فوتبال است اما یک کلمه هم حرف نمی‌زنیم. پنجره نقل‌وانتقالات ما ۱۰ تا ۱۵ ساعت قبل از پایان فصل نقل‌وانتقالات باز شد. دست ما خالی‌تر بود. بیایید از این صحبت کنیم که چقدر گل گهر خوب بازی کرد که استان کرمان به داشتن این تیم‌های خوب ببالد و افتخار کنیم که استان کرمان سه تیم در لیگ برتر دارد.

وی در خصوص بومی‌سازی تیمش در لیگ برتر نیز چنین گفت: این موضوع را از مدیرعامل باشگاه سوال کنید. این مباحث آکادمیک است و به من ربط ندارد. تیم شما گلزاری را داشت و تیم ما فرشید باقری را.

مس رفسجان خیلی از گل گهر عقب است

ربیعی در پاسخ به این سوال که مس رفسنجان ۱۴۳۰ روز است که گل گهر را نبرده است، گفت: امروز بازی خوبی بود. در دور رفت حق ما پیروزی بود و دو پنالتی محرز را برای ما نگرفتند. در این بازی هم شک و شبهه‌ای درباره پنالتی اول گل‌گهر وجود دارد اما به نظر داور احترام می‌گذارم. گل گهر تیم بسیار خوبی است. شاید یک روز مس رفسنجان گل گهر را ببرد. برای گل‌گهر و شخص آقای قلعه‌نویی احترام قائلم. مس رفسنجان از خیلی جهات از گل‌گهر عقب است اما می‌تواند پیرو این ساختارسازی باشد. فعلا درگیر مشکلات عدیده‌ای هستیم. جایی که خیلی به ما فشار بیاید مجبوریم حرف بزنیم تا هواداران از مسائل آگاه باشند.

وی در خصوص مصدومیت شیمبا در طول مسابقه گفت: شیمبا از ناحیه زانو دچار مشکل شده. امیدوارم مشکل خاصی نباشد.

459639