فال هفتگی عشق و احساس

چنانچه می خواهید از عشق و احساس طرف مقابل خود آگاه شوید بهتر است که روش های شناخت عشق واقعی را بدانید و البته خواندن یک فال روزانه هم شاید بتواند به دلیل داشتن جنبه مثبت به شما انگیزه بدهد. ما در مجله پرسون در این فال به عشق و احساس شما می پردازیم.
تصویر فال هفتگی عشق و احساس

به گزارش سایت خبری پرسون،در بخش انواع فال و طالع بینی مجله پرسون جای خالی ❤️ فال هفته عشق احساس میشد. دیدگاه شما نسبت به عشق با ماه تولدتان ارتباط مستقیمی دارد و متولدین ماه های مختلف سال، دیدی متفاوتی به روابط عاشقانه دارند. عشق در نگاه طرف مقابل نیز همینطور.

Weekly Horoscope Love

♈ فال هفته عشق برای متولدین فروردین:

توضیحاتی در پشت اتفاقات اخیر وجود دارد. ساکت و آگاه باشید. این کار، فشارها، به ویژه اضطراب و انتظارتان را کاهش می دهد. ممکن است متوجه شوید که غریزه تان بسیار دقیق است. اگر مجرد هستید، هر چه زمان بیشتری را به برقراری ارتباط اختصاص دهید، اطلاعات مهم تری در مورد شخص مورد نظرتان بدست خواهید آورد.

❤️❤️❤️

♉ فال هفته عشق برای متولدین اردیبهشت:

حضور در یک رابطه اشتباه، به ما درس های زیادی یاد می دهد. سعی کنید با فردی صادق رابطه برقرار کنید، زیرا در گذشته با افرادی بودید که از گفتن دروغ ابایی نداشتند. شما یک قدم به عشقی که می خواهید و سزاوار آن هستید، نزدیک شده اید. حضور شما دو نفر در کنار هم، باعث موفقیت تان خواهد شد.

❤️❤️❤️

♊ فال هفته عشق برای متولدین خرداد:

یک رابطه خوب، عمیق ترین نیازهای احساسی شما را با محبت و حمایت ارضا می کند. چنین رابطه ای به شما بسیار نزدیک است، پس منتظر خوشبختی و شادی فراوانی در زندگی خود باشید. موانع قدیمی از بین رفته اند. پس خاطرات قدیمی و ناراحت کننده را کنار بگذارید و منتظر رسیدن بهترین روزهای زندگی خود باشید.

❤️❤️❤️

♋ فال هفته عشق برای متولدین تیر:

شما با داشتن روابط نامناسب، فرصت بودن در روابط خوب را از دست خواهید داد. خصوصیات و خواسته های ناهماهنگ و ناسازگار نشان دهنده اشتراکات اخلاقی کم است و اغلب باعث می شود که رابطه تبدیل به میدان نبرد شود. اگر در رابطه با کسی هستید آیا احساس تنهایی و سوء تفاهم می کنید؟ زمان اصلاح این وضعیت فرا رسیده است. در مورد آن با شریک عاطفی خود صحبت کنید.

❤️❤️❤️

♌ فال هفته عشق برای متولدین مرداد:

واقعیت هر فردی، در ذهنش شکل می گیرد، شما بایستی از شر چنین افکار پوچ رها شوید. برای همه ابهامات شما پاسخ های وجود دارد، اما افراد اغلب در جای اشتباهی به دنبال جواب می گردند. اگر ترس و ابهام ذهنتان را درگیر کرده فراموش نکنید که بدون تجربه کردن رابطه های جدید نمی توانید جواب سوالات خود را بیابید.

❤️❤️❤️

♍ فال هفته عشق برای متولدین شهریور:

عشق هیجان انگیز و شگفت آور است. اگر به تازگی با شخصی آشنا شده اید، به زودی چنین حسی را تجربه خواهید کرد. اگر با فرد مورد علاقه تان هم فرکانس باشید، یک گام به جفت روحی خود نزدیک تر می شوید. در یک رابطه احساسی شما فقط می توانید یک دوست یا یک فرد عاشق باشید. اما این دوستی می تواند رابطه شما را به عشقی عمیق و طولانی مدت تبدیل کند.

❤️❤️❤️

♎ فال هفتگی عشق برای متولدین مهر:

اگر مجرد هستید، تفاهم فکری در سایه دوستی، راهی برای شروع یک رابطه جدید ایجاد می کند. آن را به عنوان آرامش سطوح ذهنی در نظر بگیرید که آزادانه و متقابلا به شما داده می شود. فراموش نکنید که رشد کردن احساسات نیاز به زمان دارد. برای گفتن “دوستت دارم” عجله نکنید. اما اگر مدت طولانی است که در یک رابطه قرار دارید، این سه کلمه را به راحتی بیان کنید.

❤️❤️❤️

♏ فال هفتگی عشق برای متولدین آبان:

این هفته زمان آزمایش و سنجیدن وعده ها و تعهدات فرا رسیده است. قول دادن آسان است و هیچ هزینه ای ندارد. اما آیا می توانید به چشمان کسی نگاه کنید و بگویید: “آیا من به تعهداتم عمل کرده ام؟” اگر از چنین مکالمه ای اجتناب کرده اید، اکنون زمان عملی کردن وعده ها و انجام این کار است.

❤️❤️❤️

♐ فال هفتگی عشق برای متولدین آذر:

اگر مجرد هستید، اکنون زمان مهمی در زندگی شماست، همه چیز برایتان فراهم است و فقط باید از آن استفاده کنید. آیا عشق واقعی را پیدا خواهید کرد؟شما مانند باغبانی هستید که با حضور در رابطه تان می توانید مشاهده کنید که چگونه با صداقت و ایمان، یک رابطه رشد کرده و توسط دو فرد فداکار و وفادار پرورش داده می شود.

❤️❤️❤️

♑ فال هفتگی عشق برای متولدین دی:

اگر مجرد هستید، این هفته توجه ها را به خود جلب می کنید. سعی کنید آرام و اجتماعی باشید. شما با افرادی ارتباط برقرار می کنید که باید در زندگی شما حضور داشته باشند. ممکن است این افراد همان جفت روحی شما نباشند، اما می توانید با آن ها آشنا و دوست شوید. هنگامی که محدودیت های خود را کنار می گذارید، می توانید در روابط مهم تان عشق بیشتری را تجربه کنید.

❤️❤️❤️

♒ فال هفتگی عشق برای متولدین بهمن:

این هفته حقایق بیان شده و تکلیف یک وضعیت روشن خواهد شد. بهتر است مستقیما اقدام کرده و به کارهایتان رسیدگی کنید. فراموش نکنید که برخی از کارها از حیطه اختیار شما خارج بوده و برخی رویدادها نیز نتیجه کاری نیست که شما انجام داده اید. شما در حال حاضر می توانید فقط بر نحوه برخوردتان با مسائل کنترل داشته باشید.

❤️❤️❤️

♓ فال هفتگی عشق برای متولدین اسفند:

این هفته به شما شانسی دوباره برای عاشق شدن داده می شود اما باید در دراز مدت برای آن برنامه ریزی کنید. این عشق در زمان و جایی شگفت انگیز وارد زندگی تان خواهد شد. اگر در رابطه طولانی مدتی هستید، وقتی همدیگر را پیدا کرده و خوب بشناسید، پیشرفت بزرگی را تجربه خواهید کرد.

منبع:تصویر زندگی

459131