سردار سلامی:

آن‌هایی که در پی نابودی سوریه بودند، امروز مسیر زوال را طی می‌کنند

سپهبد السید عماد علی محمود عباس وزیر دفاع سوریه و هیئت همراه با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه با سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

تصویر آن‌هایی که در پی نابودی سوریه بودند، امروز مسیر زوال را طی می‌کنند

به گزارش سایت خبری پرسون، سرلشکر حسین سلامی در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور وزیر دفاع سوریه و هیئت همراه در تهران و نیز اشاره به فداکاری‌های دو ملت برابر توطئه بزرگ سال‌های اخیر نظام سلطه و صهیونیسم و جانفشانی‌های شهدای مدافع حرم در مبارزه با تروریسم تکفیری و عجین شدن خون آنان با شهدای دیگر در خاک سوریه بیان داشت: جایی که برای آن خون می‌دهیم را مثل وطن خودمان حس می‌کنیم ؛ شهدای ما داوطلبانه و مشتاقانه پای به میدان های دفاع از حرم در کنار رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه گذاردند، هرچند جغرافیایی ظاهری ایران و سوریه متصل نیستند اما بین جغرافیای قلب های دو ملت به هم پیوستگی وجود دارد.

وی افزود: آنچه نسبت ما و شما را شکل می‌دهد مفهوم رایج منافع ملی در ادبیات نیست؛ بلکه اسلام و عزت مسلمانان است، هرچند که حمایت از مردم مظلوم فلسطین و احقاق حق غصب شده آنان منافاتی با منافع ملی ما ندارد.

فرمانده کل سپاه با اشاره به روابط منحصر به فرد دو کشور و مقایسه این رابطه با سایر کشورهای اسلامی, تغییرات مثبت پدید آمده در منطقه و جهان را برای ملت های منطقه امیدبخش توصیف و تصریح کرد: زیباترین بشارت این تغییرات ، استحکام اتحاد و برادری ملت‌های مسلمان است.

سرلشکر سلامی وقوع ناامنی‌ها و اتفاقات اخیر در سرزمین های تحت اشغال صهیونیست‌ها و کرانه باختری، جنین و غزه دیگر مناطق را از نشانه‌های زوال رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: آنهایی که روزی با هجوم جهانی در پی نابودی سوریه بودند، امروز خود مسیر زوال و نابودی را طی می‌کند.

459072