وحیدی:

شناسایی اموال دولت برای مولدسازی در اولویت است

وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت اموال زیادی دارد، گفت: مهم است که این اموال برای مولدسازی به خوبی شناسایی شوند.

تصویر شناسایی اموال دولت برای مولدسازی در اولویت است

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد وحیدی در نشست استانداران کشور که صبح امروز در محل وزارت کشور برگزار شد،اعلام کرد: زمانی که رهبر انقلاب سیاست‌های اصل ۴۴ را ابلاغ فرمودند، تاکید کردند که من از این یک انقلاب اقتصادی انتظار دارم، البته بعد هم گله کردند که آن طور که باید عمل نشد.

وزیر کشور گفت: اگر از اختیاراتی که رهبر انقلاب دادند خوب استفاده کنیم پایانی بر پروژه‌های نیمه تمام و بلاتکلیف است. می‌تواند هیچ چیز نیمه‌تمامی وجود نداشته نباشد،

وی با بیان اینکه استانداران اختیار کامل دارند، تصریح کرد: معتقدم باید اختیارات به استانداران داده شود.

منبع: مهر

458759

مطالب مرتبط

نظرات شما ( 1 نظر )

محمدرضا کیانفر |
جمعه 14 بهمن 140114:36
. سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور گفت: جایگاه ما نوکری مردم است. آقای رئیسی، نوکری مردم پیشکش زیرا مردم نوکر نمی‌خواهند بلکه دولتی لازم دارند که مجری و مطیع قانون باشد براساس کدام قانون دارید اموال ملت را به نام مولد سازی می‌دزدید؟ دل تو کرد چرایی به برون ز آخر قالب، وگر آن نیست به هر شب به چراگاه چرا شد. خنک آنگه که کند حق گنهت طاعت مطلق، خنک آن دم که جنایات عنایات خدا شد. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی. 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی. با تشکر از توجه شما.