مدودف:

پیروان ناتو سگ‌های عقیم‌شده هستند

دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه پیروان ناتو را سگ‌های عقیم‌شده خطاب کرد.
تصویر پیروان ناتو سگ‌های عقیم‌شده هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، معاون رئیس شورای امنیت روسیه پیروان ناتو را «سگ‌های عقیم‌شده» خواند و از غرب خواست توهمات خود در مورد نابودی روسیه را کنار بگذارد.

دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه امروز یکشنبه(۲ بهمن) در صفحه تلگرام خود، اظهار کرد که غرب تلاش خواهد کرد تا جایی که ممکن است روسیه را خسته کند و حتی با ایجاد یک اتحاد نظامی جدید، آن را نابود کند.

به گزارش روسیا الیوم، وی پیروان ناتو را «سگ‌های عقیم‌شده» خواند و از غرب خواست توهمات خود در مورد نابودی روسیه را کنار بگذارد.

این اظهارت معاون رئیس شورای امنیت روسیه در واکنش به نتایج نشست وزرای دفاع ناتو در پایگاه آمریکایی «رامشتاین» در آلمان در ۲۰ ژانویه عنوان شد.

مدودف در کانال تلگرامی خود افزود: نشست وزرای دفاع کشورهای ناتو در پایگاه آمریکایی «رامشتاین» آلمان و تصمیم آنها برای تامین تسلیحات سنگین برای کی‌یف، جای هیچ تردیدی باقی نمی‌گذارد که دشمنان ما به تلاش‌های خود ادامه می‌دهند تا ما را برای مدتی نامشخص خسته کنند و حتی در توهم هستند که می‌توانند ما را نابود کنند، اما باید از این توهمات دست بردارند، زیرا نابودی روسیه بسیار دشوار است.

وی تأکید کرد که آمریکا و ناتو و پیروانشان - که آنها را «سگ‌های عقیم‌شده» خواند -، برای تشکیل یک اتحاد نظامی جدید تلاش خواهند کرد تا رویاهای خود را برای حذف روسیه محقق کنند.

منبع:ایسنا

458660