انتقاد جمهوری اسلامی از گزارش دولتی‌ها؛ شما در کشور دیگری زندگی می کنید؟

جمهوری اسلامی در یادداشتی به گزارش‌های ارائه شده توسط اعضای دولت ابراهیم رئیسی انتقاد کرد.
تصویر انتقاد جمهوری اسلامی از گزارش دولتی‌ها؛ شما در کشور دیگری زندگی می کنید؟

به گزارش سایت خبری پرسون، وقتی سخنان مسئولان محترم را می‌شنویم و می‌خوانیم این تصویر جلوی چشممان شکل می‌گیرد که همه چیز درست است و "قطار پیشرفت" با سرعت در حرکت است .سر کیف از این تصویر شکل گرفته که به خیابان می‌رویم به اولین مغازه‌ای که می‌رسیم همه آن تصاویر خوشایند مثل متروپل در برابر واقعیت، به لحظه‌ای فرو می‌ریزند و امید زیر آوار آنها له می‌شود. می‌بینیم آنچه به شتاب درحال حرکت است گرانی است،تورم است، نزول لحظه به لحظه ارزش پول ملی است.

شوربختانه سرعت این فرایند هم هردم بیشتر و بیشتر می‌شود. دوباره که به خانه برمی گردیم و اخبار رسانه‌های رسمی را می‌بینیم باز مسئولان محترم هستند و نقشی که بر خیال می‌زنند و خیال ما که باز هم باور می‌کند تا نوبت بعد که خرید برود.

چرا آنچه را آنان می‌گویند ما نمی‌بینیم، آنچه را ما می‌بینیم و حتی می‌گوئیم آنان درک نمی‌کنند. چطور می‌شود در یک کشور واحد زندگی کنیم و آنچه‌ها مان این قدر متفاوت باشد؟ نکند یک کشور سومی وجود دارد که حضرات از آن گزارش می‌دهند که تجربه می‌کنند ولی ما از آن بی‌خبریم.

لطفا برای راستی آزمایی این گزاره که مطرح شد شما هم اول پای صحبت‌های رسمی و اخبار رسمی رسانه‌های سراسری بنشینید بعد بروید به بازار تا ببینید رسم اقتصاد از زمین تا آسمان فرق می‌کند. اصلا آدم را به آسمان می‌برد و بر زمین می‌کوبد این اختلاف موجود در رسانه‌های رسمی و رسمِ بازار.

می‌ماند یک خواهش؛ مسئولان محترم یا ما را هم ببرند به جایی که چنان گل و بلبل می‌بینند یا با ما بیایند اینجا که زیر لگد تورم افسار گسیخته، زمین کوب می‌شویم. روزگار ما را ببینند ان‌شاالله تدبیری خواهند اندیشید والا وقتی در دوجهان متفاوت باشیم روز‌ها همینگونه ساعت شمار خواهد شد که می‌شود!

458254