آشنایی با اساتید حلال کردن حرام/ فرمولی که به قیمت جان و مال مردم تمام می‌شود

دشمنان جمهوری اسلامی هر حرکتی را علیه این نظام مقدس حلال می‌دانند، حتی اگر به قیمت جان مردم تمام شود.
تصویر آشنایی با اساتید حلال کردن حرام/ فرمولی که به قیمت جان و مال مردم تمام می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، معاندان نظام هر نوع اقدامی را علیه جمهوری اسلامی حلال می‌دانند، حتی اگر به قیمت جان و زندگی مردم تمام شود. این رفتار دقیقاً مشابه عملکرد اپوزیسیون سوریه است. «اللحیدان» معتقد بود: قتل یک-سوم برای سعادت دو-سوم مردم جایز است!

گروه هکری «عدل علی» ایمیل نازنین بنیادی را هک کرده و به بیش از ۵۸۰۰۰ ایمیل او دسترسی پیدا کرده است. این گروه هکری اعلام کرد حجم ارسال/دریافت ایمیل بنیادی از ۲۰۱۹ به بعد (همزمان با فعالیت سیاسی علیه ایران) به ۵۰۰۰ ایمیل در سال افزایش یافته است.

تاکنون فقط تعدادی از این ایمیل‌ها منتشر شده است. در این گزارش به بخش دوم ایمیل‌های منتشره پرداخته می‌شود. سه نکته در این بخش وجود دارد:

۱: نازنین بنیادی روز ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ به مازیار بهاری (مدیر سایت معاند ایران وایر) ایمیل می‌زند. بنیادی در این ایمیل به دنبال فرد یا افرادی است که مایل به کسب جایگاه در مرکز موسوم به حقوق بشر ایران (CHRI) ‌می‌باشند. بنیادی در این ایمیل به نکته‌ای جالب توجه درباره ایرانیان مقیم نیویورک اشاره می‌کند: بنیادی معتقد است افرادی بسیاری در آمریکا وجود دارند که گرایش سیاسی آنان از نظر او مشکل ساز است و ماله کش جمهوری اسلامی هستند! بنیادی به دنبال افرادی است که صریحاً نظام را محکوم کنند. گویا منطق مهم نیست، اصل بر هدف است!

۲: شغلی به نام ضد نظام جمهوری اسلامی بودن(!): مازیار بهاری روز ۲۵ مرداد به ایمیل نازنین بنیادی پاسخ می‌دهد. این ایمیل حاوی دو موضوع است. اول؛ شبکه ایران اینترنشنال متعلق به عربستان است. دوم؛ عربستان درحال پرورش مزدوران فارسی زبان است! مدیر سایت ایران وایر در این ایمیل گفت: شبکه ایران اینترنشنال که از سوی محمد بن سلمان تامین مالی می‌شود، هرکسی را که بتواند استخدام می‌کند!

نازنین بنیادی در پاسخ می‌گوید: خیلی بده که همه به استخدام ایران اینترنشنال در آمدند. اگر بن سلمان در حال تامین مالی ایران اینترنشنال است، مطمئنم که [پول] خوبی می‌دهند.

در آخر نیز مازیار بهاری گفت که شخص به خصوصی را در نیویورک نمی‌شناسد ولی اگر مرکز حقوق بشر ایران (CHRI) ‌هزینه را تقبل ‌می‌کند، افراد زیادی هستند که دوست دارند از تورنتو و مونترال کانادا به نیویورک عزیمت کنند!

این ایمیل گواه آن است که امرارِ معاشِ قشر قابل توجهی از ایرانی‌های کانادانشین از طریق ضدیت با نظام است. «شغل» و «درآمد» تعریف مشخصی دارند، امّا در جهان غرب شغلی وجود دارد به نام ضدیت با جمهوری اسلامی! پول خوبی نیز بابت آن می‌دهند. دولت عربستان، انگلیس و آلمان هم از جمله کارفرمایان این شغل هستند. نمونه آن را در کارکنان چند ده شبکه ضدایرانی در غرب شاهدیم. افرادی که هیچگونه تخصصی ندارند و درآمد چند هزار دلاری/پوندی آنان صرفاً به دلیل اظهار نظر ضد جمهوری اسلامی است. با نظام ضدیت می‌کنند تا بتوانند از مونترال به نیویورک بروند! چنین موضوعی در جهان سابقه ندارد.

۳: ماله کشی تحریم:‌ یکی از ایمیل‌های بنیادی مربوط به معرفی فردی به نام «گیسو نیا» عضو شورای آتلانتیک به دفتر «بیژن جیرسرایی» نماینده ایرانی‌تبار پارلمان آلمان است.

نازنین بنیادی در این ایمیل توضیح می‌دهد، «گیسو نیا» معتقد است که گزینه‌های دعوی قضایی علیه آنچه ناقضان حقوق بشر در ایران خوانده، مانع انتقادها از تحریم‌هایی می‌شود که که منجر به مجازات دسته جمعی ایرانیان شده است!

این نشان می‌دهد که معارضین هر نوع اقدامی علیه جمهوری اسلامی را حلال می‌دانند، حتی اگر به قیمت جان و زندگی مردم ایران تمام شود و برای توجیه آن از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.

این صحبت نوع دیگری از اظهارات نازنین بنیادی درباره تحریم است. او معتقد بود که تحریم‌ مثل شیمی درمانی است. شیمی درمانی همزمان که با غده سرطانی‌ می‌جنگد، به بدن (مردم) نیز آسیب می‌رساند.

رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع نیز در گفتگو با نشریه نیوزویک آمریکا ار تحریم‌ها دفاع و عنوان کرد، مردم ایران تحریم‌های آمریکا را درک و از آن قدردانی کنند!

مصی علینژاد نیز در «نشنال اینترست» آمریکا نوشت:

«شیوع ویروس کرونا در ایران نمی‌تواند دلیلی برای رفع تحریم‌ها علیه این کشور باشد!»

این موارد گوشه‌ای از دفاع اپوزیسیون از تحریم ایران است. معارضین جذابیتی برای مردم ندارند، لذا بلوک غرب برای راندن مردم از نظام دست به تحریم زده تا نارضایتی اقتصادی توده را بتواند به نفع خود تجمیع کند. اپوزیسیون نیز از تحریم و بعضاً حمله نظامی به ایران دفاع می‌کند و هر وسیله‌ نامشروعی را برای ضربه به نظام مشروع می‌داند!

عملکرد اپوزیسیون دقیقاً مشابه عملکرد اپوزیسیون سوریه است. «صالح اللحیدان» عضو هیئت علمای ارشد سعودی اردیبهشت ۱۳۹۰ در منطقی مشترک با اپوزیسیون ایرانی گفت که براندازی نظام سوریه حتی به قیمت کشته شدن گروهی از مردم جایز است. این شیخ وهابی در ابتدای وقوع جنگ خونین سوریه معتقد بود: قتل یک-سوم مردم سوریه (یعنی ۷ میلیون نفر) برای سعادت دو-سوم دیگر مردم جایز است!

منبع:فارس

458002