پیش‌بینی هواشناسی زنجان/ از یخبندان تا کولاک و مه‌!

گزارش وضعیت آب و هوای زنجان خبر از مه‌آلودگی و رخداد کولاک مقطعی برف در ارتفاعات و مناطق بادخیز می دهد.

تصویر پیش‌بینی هواشناسی زنجان/ از یخبندان تا کولاک و مه‌!

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیرکل هواشناسی استان زنجان با تاکید بر اینکه مه‌آلودگی و رخداد کولاک مقطعی برف در ارتفاعات و مناطق بادخیز استان دور از انتظار نخواهد بود، گفت: طی این مدت همچنان هوای سرد و یخبندان در استان حاکم خواهد شد

محمدرضا رحمن‌نیا، مدیرکل هواشناسی استان زنجان امروز در زنجان اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز آسمان استان قسمتی ابری و در برخی مناطق مه‌آلود خواهد بود.

وضعیت آب و هوای زنجان

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه تا اواسط هفته آینده شرایط جوی پایدار ادامه خواهد داشت، افزود: سامانه بارشی فعالی در این بازه زمانی برای استان پیش‌بینی نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مه‌آلودگی و رخداد کولاک مقطعی برف در ارتفاعات و مناطق بادخیز استان دور از انتظار نخواهد بود، تصریح کرد: طی این مدت همچنان هوای سرد و یخبندان در استان حاکم خواهد شد.

هواشناسی زنجان چه آب و هوایی را پیش بینی کرد؟

رحمن‌نیا از ثبت 11 درجه زیر صفر در صائین‌قلعه به عنوان سردترین نقطه در استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: بالاترین دمای این بازه زمانی با 14 درجه زیر صفر از گیلوان گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: زنجان طی 24 ساعت گذشته با نوسان دمایی 10 درجه، دمایی بین پنج درجه زیر صفر و پنج درجه بالای صفر را پشت سر گذاشته است.

منبع:فارس

457989