حضور در راهپیمایی 22 بهمن حمایت از تداوم انقلاب اسلامی است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: حضور در آیین دهه مبارک فجر به ویژه راهپیمایی 22 بهمن نشان از حمایت و پشتیبانی تداوم انقلاب اسلامی است.
تصویر حضور در راهپیمایی 22 بهمن حمایت از تداوم انقلاب اسلامی است

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، فارس گفت: رویکرد برگزاری دهه مبارک فجر اعلام حمایت مردم از تداوم انقلاب اسلامی و نوعی همه پرسی از سوی آحاد جامعه است.

حجت الاسلام حسین ملک مکان در آستانه سالروز دهه مبارک فجر در نشست کمیته اطلاع رسانی اصحاب رسانه اظهار داشت: برنامه دهه مبارک فجر با رویکرد شاد و با برگزاری جشن با حضور خانواده‌های کارکنان در ادارات و نهادهای دولتی برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: تبیین تاریخ قبل و بعد از انقلاب اسلامی برای نسل‌های جوان در قالب ارائه برنامه‌های هنری، بازگویی و جراحی مشکلات اقتصادی و معیشتی مربوط به تحریم‌های ظالمانه از سوی استکبار جهانی و نیز نقش عدم مدیریت از جمله اهدافی است که باید برای اقشار جامعه روشنگری شود.

رییس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: راه‌اندازی سایت ایده‌پردازی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با همکاری اقشارمختلف جامعه برای بهتر برگزار شدن دهه مبارک فحر، مسابقات ورزشی و هنری از دیگر برنامه‌های در دست اجرا است.

ملک مکان بیان داشت: تشکیل کمیته رسانه مکتوب، دیداری و شنیداری برای برپایی جشن انقلاب از جمله برنامه‌هایی پیش بینی شده برای برگزاری سالروز انقلاب اسلامی است.

457966