بیوگرافی بازیگران و زمان پخش سریال سقوط

اگر می خوهید از زمان پخش و بیوگرافی بازیگران سریال سقوط آگاه شوید با ما در این گزارش همراه باشید.
تصویر بیوگرافی بازیگران و زمان پخش سریال سقوط

به گزارش سایت خبری پرسون، عکس و بیوگرافی بازیگران سریال سقوط فیلیمو با اسامی تمام نقش ها و خلاصه داستان تا معرفی نام عوامل را می خوانید.

بیوگرافی بازیگران سریال سقوط

دراین پست بیوگرافی بازیگران سریال سقوط را مرور میکنیم. سریال سقوط با بازی حمید فرخ نژاد یکی از جدید ترین سریالهای نمایش خانگی بوده کـه از پلتفرم فیلیمو و بـه صورت هفتگی بـه پخش خواهد رسید. این سریال در سکوت خبری تولید شده ودر سکوت خبری هم بـه پخش رسید. البته پخش این سریال با حواشی بسیار زیاد از جمله خبر مهاجرت حمید فرخ نژاد بـه ایالات متحده ایالات امریکا بود.

درباره سریال سقوط

سریال سقوط بـه کارگردانی سجاد پهلوان زاده جدید ترین تولید شبکه نمایش خانگی اسـت کـه از فیلیمو پخش شده اسـت. این سریال در ژانر جاسوسی اسـت و روایتی متفاوت از گروه تروریستی داعش و حضور این گروه تروریستی در منطقه رابه تصویر کشیده اسـت. مجموعه سقوط یک روایت متفاوت از داستانی جاسوسی در دل گروه تروریستی داعش رابه تصویر کشیده اسـت

شاید برایتان جالب باشد کـه بدانید دراین سریال برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی صحنه های پر هزینه جنگی و پر التهاب بـه نمایش درمی آید. محمدحسین مهدویان در مقام مشاور کارگردان پیش از این با ساخت آثار تاریخی و مستندگونه نوید این موضوع رابه مخاطب می دهد کـه بـه همراه رفیق قدیمی خود یک ماجراجویی جدید را در عرصه سریال سازی بـه ثبت می رسانند.

سریال سقوط کی پخش می شود؟

در مورد زمان پخش سریال سقوط از فیلیمو باید بگوییم کـه مجموعه سقوط قرار اسـت از این بـه بعد چهارشنبه ها ساعت ۸ صبح در معرض همه مخاطبان پیگیر قرار بگیرد.

سریال سقوط چند قسمت اسـت؟

درمورد تعداد قسمت های سریال سقوط باید بگوییم کـه سریال سقوط یک مینی سریال اسـت کـه در ۹ قسمت آماده پخش شده اسـت. این سریال ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ از پلتفرم فیلیمو بـه صورت اختصاصی پخش شد.

خلاصه داستان سریال سقوط

باید بگوییم کـه سریال سقوط یک داستان عاشقانه را بر بستر یک رخداد سیاسی و جاسوسی روایت میکند. سقوط را باید داستان شجاعت زنان ایران دانست. زنانی کـه در هر شرایطی تلاش می کنند حق خودرا از ستمگر بگیرند ودر این ماجرا دختری از ایران در چنگال دشمن گرفتار می شود و… داستان سقوط در دو بخش ایران و عراق می گذرد و بـه تبع آن فیلم برداری در ایران و عراق صورت گرفته اسـت.

در خلاصه داستان سریال سقوط آمده اسـت: «پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک شان، جانی دوباره میگیرد. آن ها برای آبیاری درخت عشق شان راهی ماه عسل میشوند… سفری کـه پایان اش تاریکی اسـت.» این روایت با بهره گیری از بازیگران از اقوام گوناگون ایرانی و استفاده از ظرفیت حضور بازیگران جوان بـه یک اکشن جاسوسی جذاب تبدیل شده اسـت.

بیوگرافی بازیگران سریال سقوط

بیوگرافی حمید فرخ نژاد بازیگر سریال سقوط

حمید فرخ نژاد در 28 فروردین ماه سال 1348 در آبادان متولد شد. او تحصیل کرده رشته کارگردانی تئاتر در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. فرخ نژاد پس از گذراندن دوره دبیرستان، برای ادامه تحصیل به تهران آمد و از سال 1368 در دانشکده هنرهای زیبای تهران، در رشته کارگردانی تئاتر مشغول به تحصیل شد. اما با اقدامات اخیر نمک خورد و نمکدان شکست.

بیوگرافی عباس جمشیدی فر بازیگر سریال سقوط

عباس جمشیدی فر بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر و متولد سال 1359 در تهران می باشد . عباس جمشیدی فر دیپلم کامپیوتر دارد و در کلاس های بازیگری شرکت کرده است و وارد این عرصه شده است. در 15 سالگی به بازیگری علاقمند شد تا اینکه به آموزشگاه استاد سمندریان رفت و با بازی و نوشتن چند تئاتر شروع کرد و پس از چندی بار بازی در سریال روزگار خوش حبیب آقا چهره خود را به مردم نشان داد.

بیوگرافی سجاد بابایی (ژاکان) بازیگر سریال سقوط

سجاد بابائی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم کوتاه سکوت سیاه آغاز کرد. بابایی در سریال زندگی زیباست، فیلم های کوتاه برادر، این و آن، فیلم های سینمایی مرد بازنده، تومان، من، زهره، سوزن آب و نمایش های هیچ چیز جدی نیست، شاه لیر و جیغ بنفش حضور داشته است.

بیوگرافی وحید آقاپور بازیگر سریال سقوط

وحید آقاپور متولد ۱۲ خرداد ۱۳۵۷ در شهر ری استان تهران است. وحید آقاپور اصالتا اهل شربیان استان آذربایجان شرقی است اما در شهر ری متولد شده و در آنجا سکونت دارد. مجید آقاپور عموی وحید آقاپور، یکی از شهدای جنگ ایران و عراق می باشد.

بیوگرافی ابتسام بقلانی بازیگر سریال سقوط

ابتسام بقلانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران اسـت. از مهمترین آثار ابتسام بقلانی می توان بـه بازیگری در فیلم دختر، سریال کیمیا اشاره کرد. وی اولین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1394 در سریال کیمیا بـه کارگردانی جواد افشار بازی کرده اسـت. او هم چنین سال 1394 فیلم دختر نقش مهمی بازی کرده اسـت کـه توانست با مهارت خود، آن نقش و هم چنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند.

بیوگرافی امین امیری بازیگر سریال سقوط

امین میری بازیگر ایرانی در اسفند سال ۱۳۵۸ در زاهدان بدنیا آمده و فارغ التحصیل رشته بازیگری می باشد. وی میگوید: از سال ۷۲ بازیگری در تئاتر را از زاهدان شروع کردم. اولین نقش جدی مـن درسال ۸۴ برای اولین بار در «مختارنامه» بود در مختارنامه در نقش یکی از شیعیان متعصب را بازی کردم کـه سانسور شد. البته سال بعدش هم نقش دیگری را در مختار بازی کردم.

بیوگرافی اعظم کبودیان (هینا) بازیگر سریال سقوط

اعظم کبودیان، اصالتا کورد و اهل کردستان و دانش آموخته رشته بازیگری است که سابقا با ایفای نقش در سریال آتش در گلستان در نقش «ناهید» معرفی شد.

سایر عوامل سریال سقوط

مشاور کارگردان:محمدحسین مهدویان

مدیرفیلمبرداری :هادی بهروز

تدوین :مهدی سعدی

طراح صحنه : بهزاد جعفری طادی

موسیقی: حبیب خزاعی فر

صداگذاری: مهرشاد ملکوتی

طراحی گریم : شهرام خلج

صدابردار: هادی ساعد محکم

طراحی لباس: آگرین صالحی

جلوه های ویژه میدانی :ایمان کرمیان

جلوه های بصری :امین پهلوان زاده

انتخاب بازیگر: کیومرث مرادی

مدیر تولیدنظامی :محمد حیدرقلی

مدیر تولید: اسماعیل کلبی آبادی

برنامه ریز: محسن جعفرزاده

دستیار نخست کارگردان: جعفر نامنی

منشی صحنه: محسن بهاری

عکاس :مهدی دلخواسته

تهیه کننده :محمدرضا منصوری

کارگردان :سجاد پهلوان زاده

منبع:ساعد نیوز

457726

نظرات شما ( 1 نظر )

حمید فرخ نژاد |
جمعه 30 دی 140116:19
بگو به خاطر حمید فرخ نژاد عزیزمون هست