همه چیز درباره سریال «سرگیجه»

سریال «سرگیجه» به کارگردانی بهرنگ توفیقی جدیدترین سریال در شبکه نمایش خانگی است.
تصویر همه چیز درباره سریال «سرگیجه»

به گزارش سایت خبری پرسون، سریال سرگیجه که به تازگی در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است با استفاده از بازیگران سرشناس از جمله حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی، مخاطبان را کنجکاو کرده است تا ببیند آیا ترکیب این چهره‌ها قرار است قصه‌ای متفاوت تحویل مخاطبان دهد یا همچون بسیاری از آثار شبکه نمایش خانگی سنگینی بارمحتوایی این سریال نیز روی دوش بازیگران چهره باشد.

آیا «سرگیجه » می‌تواند یک معمایی جذاب باشد؟

در خلاصه‌ی داستان این سریال آمده است که « پیمان بعد از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر می‌شود. گمان‌ها به این سمت می‌رود که پیمان کامران را کشته است ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود...» که به نظر می‌رسد با قصه‌ای معمایی و پلیسی روبرو هستیم؛ ژانری که به همان اندازه که بین مخاطبان محبوب و جذاب است، کمبودش نیز در سریال‌سازی ایران احساس می‌شود. از همین رو است که با وجود ساخت سریال‌هایی در این ژانر در یک دهه اخیر، کم‌تر سریالی است که توانسته است نظر مخاطبان را به خود جلب کند و فقط تعدادی عنوان از جمله «قورباغه» و «زخم کاری» در ذهن مخاطب باقی بماند.

اکنون باید دید سریال سرگیجه با بازی حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی، هادی حجازی‌فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا، پیام دهکردی، هاشم‌زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، شبنم مقدمی، میلاد معیری و شایسته سجادی چگونه قرار است توجه‌ها را به خود جلب کند.

این سریال به قلم محمد منعم و همایون حجازی نوشته شده و سید علیرضا مرعشی و هومن هاتفی پور، مجریان طرح و سرمایه‌گذاران آن هستند.

زمان پخش سریال سرگیجه

سریال سرگیجه که پخش آن از ۲۶دی ۱۴۰۱ آغاز شده است، دوشنبه‌ها ساعت ۲۰ از پلتفرم داخلی پخش می‌شود.

منبع: شهرآرانیوز

457669