کیسه طمعی که بن‌سلمان برای پول کارگران دوخت!

حکومت عربستان شماری از خارجی‌ها را بازداشت و پس انداز آنها را مصادره کرد.
تصویر کیسه طمعی که بن‌سلمان برای پول کارگران دوخت!

به گزارش سایت خبری پرسون، دولت محمد بن سلمان میلیون‌ها ریال سعودی را به بهانه پولشویی، شماری از خارجی‌ها را دستگیر و تمام پس انداز آنها را مصادر کرد.

رسانه‌های مختلف سعودی از جمله روزنامه عکاض امروز دوشنبه اعلام کردند، دو تبعه خارجی را به اتهام پولشویی دستگیر و 3.3 میلیون ریال را از آنها مصادره کرده است.

علاوه بر آن این دو تبعه خارجی که هویتشان اعلام نشده به 200 هزار ریال سعودی جریمه و شش سال زندان هم محکوم شده و قرار است بعد از اتمام دوره محکومیت از عربستان اخراج شوند.

گفتنی است اتهام به کارگران و اتباع خارجی که برای کار به عربستان سفر می‌کنند و پس انداز خوبی هم به دست می‌آورند یکی از روش‌های معمول در عربستان است به نحوی که ماه گذشته نیز، شاهزاده‌های سعودی از طریق دادگاه‌های این کشور، 23 فرد و شرکت خارجی را به اتهام تشکیل یک گروه تبهکاری دستگیر و بعد از مصادره دارایی‌ها مجموعا به 111 سال زندان محکوم کرد.

از زمان روی کار آمدن محمد بن سلمان بسیاری از اتباع خارجی حتی شخصیت‌های معروفی همچون سعد حریری مورد باجگیری دار و دسته محمد بن سلمان قرار گرفته اند، که بسیاری از آن رسانه‌ای و تعداد بیشتری از آن در بایکوت خبری باقی مانده است.

منبع:تسنیم

457495