تعطیلی/ کارمندان خراسان جنوبی فردا هم دورکار شدند

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی یکی از راهکارهای مؤثر در زمینه صرفه‌جویی در مصرف گاز، تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی است که برهمین اساس فعالیت دستگاه‌ها، فردا سه شنبه هم به صورت دورکاری انجام خواهد شد.
تصویر تعطیلی/ کارمندان خراسان جنوبی فردا هم دورکار شدند

به گزارش سایت خبری پرسون،علیرضا عباس‌زاده ‌اظهار داشت: با توجه به اینکه سرما و برودت هوا همچنان ادامه دارد و شاهد کاهش فشار گاز در شبکه و خطوط انتقال هستیم، لذا تدابیر برای مدیریت شرایط موجود در حال اتخاذ است.یکی از راهکارهای مؤثر در زمینه صرفه‌جویی در مصرف گاز، تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی است که برهمین اساس فعالیت دستگاه‌ها، فردا سه شنبه هم به صورت دورکاری انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه باید صرفه جویی را ادامه دهیم تا بتوانیم پایداری شبکه را حفظ کنیم، متذکر شد: فعالیت همه مراکز غیر دولتی، تجاری، صنفی و... در صورتی که می‌توانند از سوخت جایگزین استفاده کنند، بلامانع است.

عباس‌زاده ادامه داد: شرایط برای فعالیت همه واحدهای کاری وجود دارد اما به جهت اهمیت تأمین گاز بخش خانگی، در استفاده از گاز محدودیت داریم و بانک‌ها از طریق شعب منتخب به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

منبع:تسنیم

457412