رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

عدم توجه به نیازهای جامعه کارگری تبعات جدی خواهد داشت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید بر اینکه جامعه ۳۵ هزار نفری تحت پوشش خانه کارگر نیازمند توجه و حمایت جدی است، گفت: عدم توجه به درخواست‌ها و نیازهای جامعه کارگری تبعات جدی به همراه خواهد داشت.
تصویر عدم توجه به نیازهای جامعه کارگری تبعات جدی خواهد داشت

به گزارش سایت خبری پرسون،مجید گلشنی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در دیدار با هیئت اجرایی خانه کارگر استان با تاکید بر اینکه جامعه ۳۵ هزار نفری تحت پوشش خانه کارگر نیازمند توجه و حمایت جدی است، اظهار کرد: عدم توجه به درخواست‌ها و نیازهای جامعه کارگری تبعات جدی به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در حوزه فرش و ساماندهی فعالان این حوزه برنامه‌های خوبی در دست پیگیری است، افزود: این برنامه‌ها اجرایی خواهد شد.

این مسئول مطالبه‌گری را مهمترین انتظار خود از خانه کارگر استان عنوان و تصریح کرد: خانه کارگر با ارائه آمارهای قابل تحلیل، می‌تواند در تنظیم سندهای توسعه استان همراهی و همکاری کند.

گلشنی ادامه داد: خانه کارگر می‌تواند در آموزش مهارت‌های کاربردی و مورد نیاز صنایع، معادن و اصناف به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، دسترسی به شغل مطمئن را برای آنان تسهیل کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: خانه کارگر استان می‌تواند با شناسایی مشکلات و ارائه راه حل مناسب، مسئولان را در تسهیل فعالیت‌های اقتصادی یاری رساند.

شایان ذکر است، در این دیدار عدم وجود قراردادهای قانونی، عدم وجود امنیت شغلی، دستمزد کم و ساعات کار طولانی، عدم رعایت حریم زنان کارگر و عدم توازن بین دستمزد و تورم جامعه مهم‌ترین مشکلات حوزه کارگری اعلام شد.

منبع:ایسنا

457176