مستند «ننه زهرا» در بانک دی اکران شد

همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و مادر، جشن بزرگ «مهربانوی عشق و ایثار» ویژه همکاران و اعضای خانواده بانک دی برگزار شد.
تصویر مستند «ننه زهرا» در بانک دی اکران شد

به گزارش سایت خبری پرسون، در این مراسم که با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و جمع کثیری از همکاران و اعضای خانواده آنها در تالار ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، مستند «ننه زهرا» که سرگذشت یک همسر و مادر شهید است، به صورت خصوصی برای حاضران اکران شد.

مدیرعامل بانک دی در این مراسم با تاکید بر اهمیت نقش زن در خانواده، به همراهی قابل توجه همکاران خانم در بانک دی اشاره کرد و گفت: اکنون 25 درصد کارکنان و 40 درصد مدیران بانک دی را بانوان تشکیل می دهند

علیرضا قیطاسی افزود: ظرفیت های پیشرفت برای بانوان در بانک دی همسان با آقایان فراهم است و مفتخریم که اکنون بخش زیادی از پست های مدیریتی و کارشناسی در اختیار بانوان است.

فهیمه فروردین مدیر امور سرمایه انسانی بانک دی نیز در این مراسم با بیان این که همه امکانات رفاهی و معیشتی میان کارکنان آقا و خانم بانک دی به طور مساوی تقسیم می شود، گفت: رویکرد بانک دی نسبت به نیروی انسانی، مساوی است و از این رو سرعت پیشرفت و ارتقای کارکنان زن در این بانک، مثال زدنی است.

در ادامه این مراسم، که با اجرای موسیقی زنده نیز همراه بود، پس از تقدیر از کارگردان و عوامل ساخت و اکران مستند «ننه زهرا»، پنج نفر از کارکنان حاضردرسالن به قید قرعه برنده جوایز 100 میلیون ریالی شدند.

همچنین تعدادی از مادران شهدای حاضر در جمع، هدیه سفر زیارتی به مشهد مقدس را از مدیرعامل بانک دریافت کردند.

457060