آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور

مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور شهریار-تهران و آزادراه کرج–قزوین محدوده مهرویلا خبر داد.
تصویر آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، طبق آخرین اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور که تا ساعت ۱۱ امروز، شنبه ۲۴ دی ماه به‌روزرسانی شده، در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران–شمال و آزادراه قزوین–رشت (رفت و برگشت) تردد روان جریان دارد، اما در آزادراه قزوین–کرج محدوده پل فردیس و آزادراه کرج–قزوین محدوده مهرویلا ترافیک سنگین گزارش شده است.

در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، لرستان، همدان، قم، مرکزی و کرمانشاه بارش برف و باران وجود دارد و در برخی از محورهای استان‌های بوشهر و ایلام هم بارش باران گزارش شده است.

محور قدیم خرم‌آباد-پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد-پل زال و محور خرم‌آباد-کوهدشت انجام می‌شود.

محور شریانی ریگان–ایرانشهر و محورهای غیرشریانی پونل-خلخال، جاسک-بشاگرد و چاهان–زرآباد مسدود است. همچنین محورهای لاسم-ارجمند، وازک-بلده، سروآباد–پاوه، سی‌سخت–پادنا، جدید هشتگرد–طالقان و گنجنامه-تویسرکان دارای انسداد فصلی است.

رضا روشنی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور شهریار-تهران خبر داد و گفت که در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس و محور شهریار-تهران محدوده شهر قدس ترافیک سنگین مشاهده می‌شود.

456892