استقلال به ۴ بازیکن جدید نیاز دارد

کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال روز سختی را برابرتراکتور پشت سر گذاشت، گفت: تعویض‌های ساپینتو باعث شد آبی‌ها بتوانند به مرحله بعد جام حذفی صعود کنند.
تصویر استقلال به ۴ بازیکن جدید نیاز دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، غلامرضا فتح آبادی در خصوص پیروزی دو بر یک استقلال برابر تراکتور از مرحله یک شانزدهم جام حذفی گفت: در نیمه اول استقلال می‌توانست از اشتباهات بازیکنان تراکتور استفاده کرده و به گل برسد اما ضعف مهاجمان این تیم در موقعیت‌های به دست آمده باعث شد تا آبی‌ها نتوانند گلی را وارد دروازه حریف کنند. با شروع نیمه دوم تراکتور به خود آمد. حملات زیادی بر روی دروازه استقلال داشت اما در پایان ۹۰ دقیقه کار به تساوی رسید تا در سرمای شدید تهران بازی به اضافه برسد. در شروع وقت اضافه تراکتور بود که از ضعف خط دفاع استقلال استفاده کرد و به برتری رسید. تراکتوری‌ها که فکر می‌کردند بازی تمام شده، تحت فشار استقلال قرار گرفتند و با تعویض‌هایی که ساپینتو انجام داد آبی‌ها توانستند دوبار دروازه تراکتور را باز و به مرحله بعد صعود کنند.

وی افزود: ساپینتو پیروزی را مدیون تغییر در ترکیب اش است. مهدی قایدی که روزهای پرانتقادی را سپری می‌کرد و او را تمام شده می‌دانستند، به یک باره خوش درخشید و توانست با گرفتن دو پنالتی برای استقلال عامل صعود آبی پوشان به مرحله بعد شود. قایدی که انگار انتقادات در او تأثیر بسزایی گذاشته بود، روز خوبی را پشت سر گذاشت و دو پنالتی به دست آورد و یامگا که این روزها بهترین پنالتی زن استقلال شده، توانست دو بار دروازه را باز کرده تا آبی‌ها به مرحله بعد صعود کنند.

فتح آبادی در مورد اعتراضات شدید و درگیری بازیکنان در این دیدار تأکید کرد: حساسیت بازی بیش از اندازه زیاد بود. خصوصاً اینکه داور در ضربات پنالتی دستور تکرار داد. این مسئله باعث شد جنجال زیادی در این دیدار رخ بدهد. در نیمه اول هم درگیری بازیکن برزیلی تراکتور با ساپینتو جنجال دیگری را درست کرد و تا حدودی بازی از دست داور خارج شده بود. اما در مجموع ناظمی تمام تلاش خود را کرد تا بتواند این دیدار حساس را مدیریت کرده و بازی بیشتر از این به خشونت کشیده نشود.

کارشناس فوتبال در مورد شروع فصل نقل و انتقالات و نقاط ضعفی که استقلال باید آنها را پوشش دهد، اظهار داشت: استقلال امسال در خط دفاع و هافبک، ضعف های زیادی داشت. این تیم در فصل پیش کمترین گل خورده را داشته اما این روزها گل‌های زیادی را به دلیل اشتباهات خط دفاعی دریافت کرده است. آبی پوشان باید دو مدافع و دو هافبک خلاق و طراح را به کار بگیرند تا بتوانند نقاط ضعف خود را پوشش دهند. این تیم در حال حاضر ۵ مهاجم دارد و بهتر است دو نفر ازآنها را در لیست خروجی قرارداده تا بتواند یک مهاجم شش دانگ به خدمت بگیرد. اگر این تغییرات صورت بگیرد به طور حتم آبی‌ها می‌توانند در دور برگشت لیگ، نمایش قابل قبولی از خود ارائه کرده و حتی به قهرمان شدن در لیگ برتر هم فکر کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

456841