بازگشت سهامداران به بورس

در مجموع کل هفته اخیر هزار و 379 میلیارد تومان سرمایه حقیقی به بازار سهام وارد شد و میانگین روزانه ورود پول حقیقی 276 میلیارد تومان بود.
تصویر بازگشت سهامداران به بورس

به گزارش سایت خبری پرسون، در ابتدای هفته اخیر برای دومین روز متوالی، پول حقیقی به بازار وارد شد. ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز شنبه 701 میلیارد تومان بود. روز یکشنبه نیز این روند ادامه داشت و 590 میلیارد تومان به بازار وارد شد.

روز دوشنبه نیز 317 میلیارد تومان پول حقیقی وارد شد و روز سه‌شنبه ارزش پول حقیقی ورودی 156 میلیارد تومان بود.

اما روز چهارشنبه و همزمان با ریزش شاخص کل بورس تهران، پول حقیقی خارج شد و خالص تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بورس تهران 358 میلیارد تومان بود.

با این حال، در مجموع کل هفته اخیر هزار و 379 میلیارد تومان سرمایه حقیقی به بازار سهام وارد شد و میانگین روزانه ورود پول حقیقی 276 میلیارد تومان بود.

بیشترین ورود پول حقیقی در روز شنبه به نماد خودرو اختصاص داشت و سه نماد بانکی وپاسار، وتجارت و وبملت در رتبه‌های بعدی بودند. در روز یکشنبه وپاسار به صدر رفت و روز دوشنبه خگستر بیشترین ورود را ثبت کرد. روز سه‌شنبه نیز یک نماد خودرویی بیشترین ورود را داشت؛ خبهمن در صدر بود و نمادهای آریان و ومعادن و شستا در پی او بودند.

روز چهارشنبه نیز بیشترین ورود پول به نمادهای گدنا، آریان و وتوس اختصاص داشت و در مقابل بیشترین تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی به خودرو، شپنا، وبصادر، نوری و خساپا تعلق گرفت.

456732