الان مردم تحمل می کنند ولی معیشت شان دچار مشکل شده است

محسن هاشمی رفسنجانی گفت: الان مردم تحمل می کنند ولی معیشت شان دچار مشکل شده است.
تصویر الان مردم تحمل می کنند ولی معیشت شان دچار مشکل شده است

به گزارش سایت خبری پرسون، محسن هاشمی رفسنجانی در حرم امام و در مراسم جشن ولادت حضرت زهرا(س) و بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی و آیین بزرگداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: در حکمرانی عقلایی سعی بر این است که بجای توزیع فقر، توزیع ثروت بشود. ایجاد ثروت بشود و از آن طریق سعی بشود که وضعیت مردم رو به بهبودی برود. تورم کنترل شود، اشتغال ایجاد شود.

او افزود: در سالهای دولت سازندگی، دولت آیت الله هاشمی رفسنجانی یا دولت اصلاحات، چند سال ابتدایی دولت آقای روحانی رشد 6 درصدی اقتصاد را در کشور داشتیم.

محسن هاشمی ادامه داد: در سالهای دیگر به این رشد نرسیدیم، به نوعی فقر و فلاکت بر جامعه حاکم شد که می تواند ادامه داشته باشد.

او تاکید کرد: امیدوارم برای اینکه مردم اینقدر در فشار نباشد رویکردی که آیت الله هاشمی مطرح می کردند و دنبال می کردند که در کنار استکبارستیزی و استعمارستیزی دیده شود. ایشان رویکرد مبارزه با افراط را هم دنبال می کردند.

او افزود: مبارزه با افراط از مبارزه با استکبار و استعمار بسیار سخت تر است، چون آن دو برای مردم نمایان است و مردم خودشان پشت مبارزه قرار می گیرند.

منبع: جماران

456680