آمار جنایت‌های رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۲

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به جنایت رژیم‎ آپارتاید صهیونیستی در سال ۲۰۲۲، تصریح کرد: این رژیم با به جا گذاشتن رکوردی بی سابقه (۲۲۴ شهید) خون‌بارترین سال را در شهید و مجروح کردن مردان و زنان و کودکان برای فلسطینیان رقم زد.
تصویر آمار جنایت‌های رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۲

به گزارش سایت خبری پرسون، «ناصر کنعانی» روز پنجشنبه در توییتی به تازه‌ترین جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین اشاره کرد و نوشت: در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته، ۳ فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست شهید شدند و تعداد شهدای فلسطینی در کمتر از دو هفته اول سال ۲۰۲۳، به ۷ نفر از جمله ۳ کودک افزایش یافت!

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: رژیم ‎آپارتاید صهیونیستی در سال ۲۰۲۲ با به جا گذاشتن رکوردی بی سابقه (۲۲۴ شهید) خونبارترین سال را در شهید و مجروح کردن مردان و زنان و کودکان برای فلسطینیان رقم زد.

وی با اشاره به اینکه ‏احتمال تشدید ‎تروریسم سازمان یافته رژیم اسرائیل به سرکردگی یک تروریست مشهور، نگرانی‌های جهانی نسبت به افزایش جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان را افزایش داده است؛ تصریح کرد: ‏به مدعیان دروغین ‎حقوق بشر در اروپا و آمریکا که شریک جنایات صهیونیست‌ها هستند، امیدی نیست، اما کمک آزادگان جهان به ملت مظلوم ‎فلسطین، مسئولیتی انسانی و نیز کمک به صلح و امنیت بین المللی است.

456673