هشدار پلیس درباره بازی‌های آنلاین

رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: خرید سکه و الماس در بازی‌های آنلاین برای جمع‌آوری امتیاز بیشتر ممکن است زمینه کلاهبرداری از حساب‌های مالی‌تان را فراهم کند.
تصویر هشدار پلیس درباره بازی‌های آنلاین

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت اظهار کرد: اعتیاد اینترنتی فرزندان را جدی بگیرید. کودکان بیشتر اوقات خود را در خانه می‌گذرانند. آموزش مجازی و محروم‌شدن آن‌ها از برخی فعالیت‌های خارج از منزل باعث افزایش زمان استفاده از اینترنت و حضور در فضای مجازی شده است.

وی افزود: برای پیشگیری از اعتیاد کودکان به فضای مجازی والدین با نظارت و کنترل، آموزش روش استفاده درست از اینترنت، محدودیت در مدت زمان استفاده و کاهش دسترسی به اینترنت می‌توانند از اعتیاد اینترنتی فرزندان جلوگیری کنند.

رئیس پلیس فتا پایتخت بیان کرد: انتشار فیلم، صوت و تصویر با افشای اسرار دیگران در فضای مجازی، آن هم در صورتی که آن‌ها رضایت نداشته باشند، مصداق ایجاد مزاحمت و جرم محسوب می‌شود. مجازات هتک حیثیت از افراد حبس یا جریمه نقدی است، پس در انتشار هر محتوایی در فضای مجازی دقت کنید.

سرهنگ گودرزی گفت: هنگام بازی گاهی برای جمع آوری امتیاز بیشتر، خرید سکه و الماس داخل بازی ممکن است زمینه کلاهبرداری از حساب‌های مالی‌تان را فراهم کند، پس در خرید و فروش اکانت‌های بازی و امتیازات داخل بازی دقت کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

456666