پیام تبریک مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن

دکتر علی خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بزرگداشت روز مادر و روز زن پیامی صادر کرد.
تصویر پیام تبریک مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن

به گزارش سایت خبری پرسون، متن این پیام به شرح زیر است:
میلاد یگانه الگوی عصمت و طهارت، حضرت فاطمه زهرا (س) به مثابه پیدایش نوری عظیم در پهنه عالم هستی و طلوع اختری تابناک در آسمان معرفت و عبودیت است که آینه تمام نمای صفات متعالی رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) است.
تمامی صفات خداوندی در وجود مقدس این برترین زن عالم امکان، جلوه ای دیگر می یابد تا مقام زن و مادر در میان تاریک ترین روزهای تاریخ بشریت و در زمان زنده به گور کردن تمامی ارزش ها، قداستی شگفت یابد و جایگاه رفیع و مرتبت والای زن به او بازگردد.
زنان و مادران این سرزمین نیز در کنار وظایف خطیری که در کانون پرمهر خانواده بر عهده دارند، دوشادوش مردان در نیل به توسعه، پیشرفت و تعالی این میهن بزرگ، نقش آفرینی نموده اند و همواره در تمامی عرصه ها با اراده ای خلل ناپذیر در سربلندی و آبادانی این مرز و بوم سهیم بوده اند.

بانک توسعه ای و تخصصی صنعت و معدن بخش عظیمی از پیشرفت و تعالی خود را مدیون حضور زنان فرهیخته، سخت‌کوش و توانمند در این مجموعه است که توانسته اند وظیفه خدمت رسانی به کارآفرینان و صنعتگران را به خوبی به انجام برسانند و این روز خجسته که به حق روز "زن" و " مادر" نامگذاری شده، فرصت مغتنمی است تا از تلاش و همت تمامی زنان و مادران گرانقدر‌ قدردانی شود.
اینجانب این میلاد فرخنده و خجسته را به تمامی مادران و بانوان ایران اسلامی به ویژه همکاران گرامی در بانک صنعت و معدن تبریک و تهنیت می‌گویم و امیدوارم که در سایه عنایات حق تعالی و حضرت ولیعصر(عج)، همواره توفیق خدمت رسانی بیشتر و خالصانه را داشته باشیم.

456485