واکنش وزیر ارشاد به ممنوع‌الخروجی هنرمندان

محمد مهدی اسماعیلی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران از تلاش این وزارت خانه برای حل مشکلات قضایی برخی از هنرمندان خبر داد.
تصویر واکنش وزیر ارشاد به ممنوع‌الخروجی هنرمندان

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه بیست و یکم دی ماه در حاشیه تازه‌ترین جلسه هیات دولت به میان خبرنگاران آمد و درباره موضوعات مطرح شده روزهای اخیر پیرامون ممنوع‌الخروجی برخی هنرمندان توضیح داد: موضوع ممنوع‌الخروجی یک روند قضایی دارد که براساس پرونده قضایی شکل می‌گیرد و ما هم در وزارت فرهنگ و ارشاد وظیفه خود می‌دانیم که موضوع همه هنرمندانی که داری مشکل هستند را پیگیری کنیم.

وی در عین حال تأکید کرد: البته مشکل برخی از هنرمندان ارتباطی با کار هنری‌شان نداشته است. برخی از آن‌ها شاید در اجتماعی شرکت کرده‌اند و یا کار خلاف قانونی را مرتکب شده‌اند که دستگاه قضایی هم با آنها برخورد می‌کند.

اسماعیلی افزود: با این حال همین هنرمندان جزوی از خانواده فرهنگ و هنر هستند و تلاش می‌کنیم مشکلاتشان حل شود. کما اینکه در این زمینه کارهایی انجام دادیم که بر اساس آن مشکل تعداد زیادی از این هنرمندان با همکاری دستگاه محترم قضایی حل شده است.

منبع: مهر

456408