دستگیری ۲ قاتل فراری کمتر از یک روز در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری ۲ قاتل فراری کمتر از یک روز در این شهرستان خبر داد.
تصویر دستگیری ۲ قاتل فراری کمتر از یک روز در شیروان

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: در پی اعلام خبر مفقودی یک جوان ۳۶ ساله در حوالی روستای "اوغاز" بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران انتظامی این فرماندهی به سرعت در رابطه با این موضوع اقدامات اطلاعاتی و پلیسی خود را آغاز کردند، افزود: در بررسی‌های انجام‌شده پیرامون این موضوع مشخص شد که این جوان ۳۶ ساله به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی بابیان اینکه در روند رسیدگی به این پرونده، مأموران موفق شدند جسد این فرد را در حوالی این روستا کشف کنند، تصریح کرد: با سرعت عمل مأموران و همچنین تلاش مستمر کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی ۲ نفر که در قتل این فرد نقش داشتند کمتر از یک روز در عملیات غافلگیرانه‌ای دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلت جنگی که به وسیله آن قتل انجام‌شده بود کشف شد، ادامه داد: هر دو متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ یگانه پور بابیان اینکه علت و انگیزه این قتل اختلافات مالی بوده است، از شهروندان خواست تا با بالا بردن آستانه صبر و تحمل خود از بروز این‌گونه موارد دل‌خراش پیشگیری کرده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

456247