رابط رویداد اتم در قزوین:

برگزاری رویداد «اتم» در قزوین

رابط رویداد اتم در استان قزوین گفت: این رویداد قرار است به صورت یک روزه با همکاری معاونت ورزش و جوانان و ستاد اجرای فرمان امام در استان قزوین برگزار شود.
تصویر برگزاری رویداد «اتم» در قزوین

به گزارش سایت خبری پرسون،محمدحسن خوشبوئی پیرامون ساخت برنامه اتم در استان قزوین اظهار کرد: «اتم» در این رویداد و برنامه به معنای الگوها و تجربه‌های موفق است و ما در نظر داریم در سطح استان قزوین این رویداد بزرگ را برگزار نمائید.

رابط رویداد اتم در استان قزوین ادامه داد: این رویداد به دنبال پایه کار آوردن حلقه‌های میانی و حل مشکلات مردم به وسیله خود مردم است از همین رو افرادی که حل مسئله کرده‌اند و یا با همفکری مشکلی را از مجموعه برطرف نموده‌اند و به عبارت دیگر الگوسازی برای حل مسئله ارائه داده‌اند مورد توجه این رویداد قرار دارند.

وی گفت: این رویداد قرار است به صورت یک روزه با همکاری معاونت ورزش و جوانان و ستاد اجرای فرمان امام در استان قزوین برگزار شود.

خوشبوئی توضیح داد: در رویداد اتم میزبان افرادی خواهیم بود که تجربه حل مسئله داشته‌اند و در این برنامه تجربیات خود را با دیگران به اشتراک خواهند گذاشت.

رابط رویداد اتم در استان قزوین با اشاره به این موضوع که برنامه اتم در قزوین دوم رویداد و دومین فصل از مجموعه برنامه‌های اتم در سراسر کشور خواهد بود ادامه داد: افرادی که دارای تجربه حل مسئله هستند می‌توانند با ارسال جمله «من یک اتم هستم» به شماره پیامکی ١٠٠٠٢٣٣٩ داوطلب حضور در این رویداد شوند، همچنین مخاطبان نیز اگر افرادی با خصوصیات یاد شده را می‌شناسند می‌توانند به همین شماره پیامکی اعلام نمایند.

وی در خاتمه یاد آور شد: ١٠ نفر از داوطلبان شرکت در برنامه به انتخاب داوران و دبیرخانه در رویداد شرکت خواهند کرد و ٣ چهره برتر به انتخاب مردم و داوران پس از تقدیر، در رویداد اصلی که به صورت ملی و با پخش از شبکه‌های سراسری است شرکت خواهند کرد.

منبع:خبرگزاری مهر

456167