ایران کانون مقاومت علیه قدرت‌های جهانی است

معاون امور مجلس و استان های دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: تأثیرات فرهنگی جمهوری اسلامی ایران بر کشورهای منطقه بر کسی پوشیده نیست و این مهم موجب نگرانی دشمنان ماست.
تصویر ایران کانون مقاومت علیه قدرت‌های جهانی است

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد قربانی گلشن آباد ظهر امروز در ویژه برنامه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت در دانشکده کشاورزی این دانشگاه اظهار کرد: ایالات متحده آمریکا یک سند امنیت ملی دارد که هر ۲ سال یک بار بر اساس تحولات بین المللی ویرایش می‌شود.

وی افزود: در این سند، تهدیدات بزرگ علیه ایالات متحده مطرح می‌شود و اسامی کشورهایی که برای آنان تهدید هستند در این سند از آنها نام برده می‌شود که ایران یکی از این کشورهاست.

قربانی خاطرنشان کرد: تهدید فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و گروه‌های نوظهور مقاومت متکی به ایران از جمله تهدیدات ایالات متحده هستند که در سند امنیت ملی آنها درج شده و در اختیار عموم جهانیان قرار داده شده است.

وی افزود: تأثیرات فرهنگی جمهوری اسلامی ایران بر کشورهای منطقه بر کسی پوشیده نیست و این مهم موجب نگرانی دشمنان ماست.

معاون امور مجلس و استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی کشور اظهار داشت: اعتقاد راسخ ملت ایران به خداوند متعال موجب پیروزی‌های متعدد شده است و این مهم موجب خشم دشمنان شده است.

قربانی افزود: ایران کانون مقاومت علیه قدرت‌های جهانی است و نظام ایدیولوژیکی ایران در تعارض با نظام ایدیولوژیکی غرب است.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های علمی ایران موجب سردرگمی دشمنان شده و آنها با اغتشاش‌های خیابانی و تحریم‌های فلج کننده اقتصادی به دنبال جلوگیری از این پیشرفت‌های علمی هستند.

معاون امور مجلس و استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی کشور اظهار داشت: استان کردستان دارای ظرفیت‌های بزرگ انسانی و منابع خدادادی است و از مدیران این استان انتظار می‌رود زمینه بالفعل کردن این ظرفیت‌ها را فراهم کنند.

منبع:خبرگزاری مهر

455967