در اقدامی قابل توجه؛

انتخاب تیم مربیان والیبال بانوان اردبیل

هیات والیبال شهرستان اردبیل در اقدامی جدید تیم مربیان والیبال بانوان شهرستان اردبیل را تشکیل داد.
تصویر انتخاب تیم مربیان والیبال بانوان اردبیل

به گزارش سایت خبری پرسون،رئیس هیات والیبال شهرستان اردبیل با اعلام این خبر افزود: اراده هیات والیبال شهرستان اردبیل بر حمایت از والیبال بانوان در همه رده های سنی از نونهالان تا پیشکسوتان است.

امیر آریش ادامه داد: توانمندسازی مربیان می تواند در پرورش استعدادهای برتر والیبال شهرستان تاثیر به سزایی داشته باشد و برگزاری کارگاه های آموزشی از برنامه های آتی این هیات است.

وی عنوان کرد: تیم مربیان والیبال بانوان اردبیل در اولین دیدار دوستانه خود توانست تیم فرهنگیان اردبیل به عنوان تیم منتخب کارکنان دولت در شمالغرب کشور را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و حمایت از این تیم برای شرکت در مسابقات رسمی مورد توجه هیات است.

آریش افزود: در کنار توانمندسازی مربیان، هیات والیبال شهرستان اردبیل از بهمن ماه با برگزاری مسابقات انتخابی اقدام به تشکیل تیم های رده های سنی پایه خواهد کرد تا برای حضور پرقدرت در مسابقات سال آینده آماده شوند.

رئیس هیات والیبال شهرستان اردبیل همکاری با مربی بدنساز والیبال برای بانوان را نیز اقدامی جدید در سابقه فعالیت هیات والیبال شهرستان برشمرد و افزود: علم جدید پرورش استعدادها نمی تواند از بدنسازی غافل بماند و برای این هدف استعدادهای رده های سنی نوجوانان و جوانان والیبال دختران شهرستان اردبیل به پایگاه قهرمانی برای کسب آمادگی جسمانی زیر نظر مربی بدنساز معرفی شده‌اند.

منبع:ایسنا

455912