جانشین احتمالی رهبری کره شمالی مشخص شد

رهبری کره شمالی با رونمایی از دخترش در رویدادهای اخیر دولتی احتمالا تلاش می‌کند تا به مردم نشان دهد یکی از فرزندانش یک روز زمام امور کشور را در انتقال موروثی قدرت به دست خواهد گرفت.
تصویر جانشین احتمالی رهبری کره شمالی مشخص شد

به گزارش سایت خبری پرسون، کیم جونگ اون رهبری کره شمالی به صورت علنی در ماه‌های گذشته دختر خود را همراهش برده که شامل حضور در یک سایت پرتاب موشکی، عکس برداری با دانشمندان تسلیحات و بازدید از یک تاسیسات موشکی می‌شود. رسانه‌های خبری کره شمالی، دختر کیم را "عزیزترین فرزند او" توصیف کرده‌اند.

سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی در یک جلسه غیرعلنی کمیته پارلمان این کشور گفت گمان می‌رود که کیم جونگ اون از حضور دخترش که شاید ۹ یا ۱۰ سال داشته باشد در مکان‌های عمومی قصد دارد تا به مردم کره شمالی نشان دهد زمام امور بعد از خودش به یکی دیگر از خاندان کیم می‌رسد.

"یو سانگ-بوم"، یکی از قانونگذاران حاضر در این نشست گفت: حضور این دختر در انظار عمومی و همراه با پدرش که این فرزند کیم جونگ اون محسوب می‌شود لزوما به این معنا نیست که او جانشین پدر می‌شود.

رسانه‌های خبری کره جنوبی پیشتر گزارش داده بودند که کیم جونگ اون سه فرزند دارد که متولد ۲۰۱۰، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ هستند و نخستین فرزند او یک پسر و سومین، یک دختر است.

455667