بارش‌های زمستانی به قزوین رسید

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین گفت: از چهارشنبه تا روز جمعه، برای برخی ساعات بارش برف و باران، گاهی وزش باد و برای مناطق کوهستانی و سردسیر نیز بارش برف با احتمال کولاک و پدیده مه پیش‌بینی می‌شود.
تصویر بارش‌های زمستانی به قزوین رسید

به گزارش سایت خبری پرسون،مریم بهروزی اظهار کرد: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز چهارشنبه، ۱۴ دی ماه، از ساعات بعدازظهر تا روز جمعه ۱۶ دی ماه، گذر پیاپی امواج را از سطح منطقه داریم که باعث می‌شود پوشش ابر را برای کل استان در اکثر نقاط داشته باشیم.

وی ادامه داد: طی این روزها برای برخی ساعات بارش برف و باران، گاهی وزش باد و برای مناطق کوهستانی و سردسیر نیز بارش برف با احتمال کولاک و پدیده مه پیش‌بینی می‌شود، البته میزان بارش‌ها چندان زیاد نخواهد بود.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: توصیه می‌کنیم هموطنان عزیز در ترددها جانب احتیاط را رعایت کنند، از سفرهای غیرضروری به‌ویژه به مناطق کوهستانی اجتناب کنند، همچنین اجتناب از صعود به ارتفاعات را نیز مدنظر قرار دهند.

بهروزی بیان کرد: کمینه دمای استان طی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شب گذشته در شهر آوج با دمای ۸ درجه زیر صفر بود، بیشینه دما نیز مربوط به ظهر دیروز در شهر رازمیان با دمای ۱۲ درجه سلسیوس گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: نوسانات دمای شهر قزوین طی ۲۴ ساعت گذشته بین منفی ۴ و ۹ درجه سلسیوس به ثبت رسیده است.

منبع:ایسنا

455255