پلیس راهور اردبیل:

اجرای طرح برخورد با رانندگان هنجار شکن

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: با رانندگان هنجار شکن و آلودگی صوتی در راستای مطالبات عمومی شهروندان در سطح اردبیل برخورد می‌شود.
تصویر اجرای طرح برخورد با رانندگان هنجار شکن

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ سید حجت فتاحی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح برخورد با رانندگان هنجار شکن و آلودگی صوتی با هدف آرامش مردم و به خواست آنها در استان اردبیل اجرایی می‌شود.

وی افزود: در این طرح ویژه با رانندگان وسایل نقلیه متخلف که با ایجاد آلودگی صوتی، انجام حرکات نمایشی و تخلفات حادثه ساز موجب مزاحمت و سلب آسایش و آرامش شهروندان به ویژه در ساعات پایانی شب می شوند، برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان کرد: تعداد محدودی از صاحبان خودرو که با تغییر در سیستم صوتی باند ساب و یا بوق‌های غیرمجاز آلودگی صوتی شدید در حین حرکت ایجاد کنند در صورت مشاهده در سطح شهر به شدت برخورد و متخلفان به علت اخلال در نظم ترافیکی ضمن اعمال قانون خودروی آنان برابر مقررات توقیف و راننده علاوه بر معرفی به مراجع قضایی جهت سنجش سلامت روحی و روانی به پزشکی قانونی معرفی خواهد شد.

فتاحی تصریح کرد: نباید خوش‌گذرانی و تفریحات کاذب عده‌ای باعث تضییع حقوق شهروندی شود و پلیس مقابل این افراد محکم و با اقتدار خواهد ایستاد و با آنها برخورد خواهد کرد.

منبع:تسنیم

445105