ایران مقابل ابرقدرت‌های جهان ایستاده است

جانشین فرمانده‌کل سپاه گفت: ایران در این ۴۴ سال به‌صورت کلامی، نظری و عملی مقابل ابرقدرت‌های جهان ایستاده و در این میان، کشورهای کمی بودند که حتی به‌صورت کلامی مقابل ابرقدرت‌ها بایستند.
تصویر ایران مقابل ابرقدرت‌های جهان ایستاده است

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در این دانشگاه برگزار شد، طی سخنانی خطاب به دانشجویان با اشاره به برتری آمریکا در زمینه‌های نظیر اقتصادی و مادی در مقابل ایران به ایستادگی کشورمان طی 44 سال اخیر در برابر ابرقدرت‌ها اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در این 44 سال به‌صورت کلامی، نظری و عملی مقابل ابرقدرت‌های جهان ایستاده و در این میان، کشورهای کمی بودند که حتی به‌صورت کلامی مقابل ابرقدرت‌ها بایستند.

وی افزود: شما دانشگاهیان اهل تحقیق و بررسی هستید، تحقیق کنید که آیا این دستاوردها توسط عوامل دنیایی و مادی به‌دست آمده یا عوامل غیردنیایی به ما کمک کرده؟ نتایجی که در 44 سال اخیر گرفته‌ایم این است که آمریکا حتی نمی‌تواند یک پیروزی را در برابر انقلاب اسلامی نام ببرد که اگر داشت گوش‌ها را با رسانه‌هایش را کَر می‌کرد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب با اشاره به وعده خداوند بر پیروزی حزب خدا مقابل شیطان گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی میلیون‌ها انسان در مسیر انقلاب پایدار ماندند و هر روز به این جمعیت از لحاظ کمّی و کیفی اضافه می‌شود.

سردار فدوی ادامه داد: وعده خدا در همه زمینه‌هاست و برای بخش خاصی نیست؛ باید همه شروط خدا را انجام دهیم، در امور اقتصادی شروط خدا را کامل انجام ندادیم که امروز دچار گرفتاری شده‌ایم.

وی با اشاره به توصیه‌های خداوند در زمینه اقتصادی به مسلمانان گفت: خداوند فرموده نباید نزدیک دو مسئله شویم که اگر بشویم به جنگ خدا رفته‌ایم و باید حواس‌مان به آن باشد. ما در این 44 سال در متن خیلی از کارها بودیم نه‌اینکه در کتاب‌ها خوانده‌ باشیم لذا توانستیم موفقیت‌هایی را کسب کنیم.

سردار فدوی افزود: طبق وعده خدا اگر دستورات را خوب فهمیدیم و عمل کردیم، نتیجه می‌گیریم و طبق گفته امام راحل(ره) ما مأمور به انجام تکلیف هستیم و مکلف به نتیجه نیستیم.

منبع: تسنیم

445081